neděle 28. července 2013

Darren Shan - Stín smrti - Demonata (7)

Autor: Darren Shan
Originální název: Death's Shadow
Počet stran: 192
Rok vydání: 2013 / originál 2008
Žánr: Sci-fi, fantasy pro děti a mládež

Anotace:

Nastala apokalypsa a svět shořel na prach. Avšak toto nebyl konec a ze zkázy vznikl nový život. Bec je zpět, aby mohla čelit démonům. Po staletích věznění je silnější než kdy dřív, ale démoni už také nejsou sami. NĚCO se probudilo zároveň s ní a Lord Lítost již není pro lidstvo největší hrozbou...

Mé hodnocení:

Miluji tohoto autora, jeho knihy čtu jedním dechem a pořád mě něčím dokáže překvapit, tak jako v této knize. Myslela jsem si, že Demonata nedokážou být odpudivější a vynalézavější, ale byla to chyba. Loď plná mrtvých těl, stromy z kostí a kůže místo lístů? Ano to je můj milovaný Darren a v této knize mě dokázal dokonale překvapit. Tolik zbytečných úmrtí a čekání na další díl, když tento skončil, tak jak skončil? Bude to ještě těší než čekat na M14... Celá kniha je psaná z pohledu Bec, s kterou se moc nekamarádím, takže mi to trochu vadilo ze začátku, ale pak jsem si zvykla stejně jako u čtvrtého dílu.

Citace:

Jme v oáze kdesi v poušti. Stromy jsou z kostí, místo listí mají kusy kůže, uprostřed studna plná tmavé tekutiny pachnoucí po síře. Ta tekutina je živá a umí vtáhnout a zabít kolemjdoucí, ale dosáhne jen dva tři metry daleko, takže pokud se nepřimotáme až k ní, nic nám nehrozí.

"To je vážně Baranabus?" vybafne Kirilli a dál poulí oči. "Já myslel, že bude vypadat víc jako Merlin nebo Gandalf."

"Jestli fofrem nezačneš mluvit, promění tě v hobita." zavrčí Dervish.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)