sobota 17. srpna 2013

Mé knižní série *2*

Projek od Roxanne

Po dlouhém dumaní jsem se rozhodla, že zveřejním svojí sérii Stmívaní, knihy, které mě zavedly do fantasy světa, plného nadpřirozených bytostí. Knihy mám ve dvou vydaní, první mi mamka kupovala paperbacky, které jsem hltala jeden za druhým. Po pěti letech jsem si čístě z melancholie koupila komplet všech čtyř dílů v hardbacku, protože jsem po těch černých obálkách s jednoduchými motivy toužila od 15 let...

1. Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
To už si bohužel moc nepamatuji, ale mám pocit, že jako vždy na to narazila mamka. Když jsem neměla co číst, tak šla a něco mi koupila, v 99% se trefila do mého vkusu. 

2. Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Všechny. Teda pokud se do série počítá i kniha Krátký druhý život Bree Tannerové, tak ten sice mám doma, ale ještě jsem ho nečetla.

3. Co na tuhle sérii říkáš?
Svého času jsem ji měla moc ráda. S oblibou všem říkám, že jsem to četla dřív než kolem toho vypukl takový humbuk a pár lidí si to dokonce i pamatuje, že jsem jim vnucovala knihu o upírech ("Upíři? Fůj, co to čteš, to musí být strašidelný")... Jakmile jsem četla snad třetí díl, tak najednou to každý miloval nebo spíš každý miloval Edwarda. Tím jak se to všem začalo líbit se mi to líbilo pořád méně.

4. Který díl z celé série máš nejraději?
No asi čtvrtý. Přece jen svatba, líbánky a dítě... Je lehké upoutat mysl patnáctileté slečny.

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Samozřejmě jsem byla zamilovaná do Edwarda, potom jsem začala tíhnout k Jacobovi a od třetího dílu jsem milovala Rosalii a Emmetta. 

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Od začátku Bellu, zní to asi divně, ale nemám ráda takové ukňourané postavy, těžko se ji zavděčit a tak...
7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Dřív se mi líbily originální, ale jelikož potom vyšly i u nás tak jsem spokojená. Ale nelíbilo se mi první vydání druhého dílu, s tím vlkem. To se moc nepovedlo.


8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
První díl, kde je jablko v dlani. 

9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Nikdy nezapomenu jak Bella v těhotenství sosala krev... Běhal mi z toho mráz po zádech.

Tak to je konec mé další série. Už začnu přemýšlet, kterou nafotím příště. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)