pondělí 9. prosince 2013

Vánoce přicházejí

V posledním týdnu jsem u hodně blogerů četla různé články, které se nějakým způsobem týkaly Vánoc, které se kvapem blíží. Samozřejmě jsem si všimla i některých zajímavých projektů, jejichž středem jsou právě Vánoce, mnoho mě toho zaujalo, ale rozhodla jsem se napsat článek prostě jen tak, protože můžu. Letos se mi dokonce povedlo se jet podívat na Vánoční Vídeň a teď mě ještě čekají trhy v Olomouci, takže si tu vánoční atmosféru opravdu snažím užívat. Doufejme, že tu přibude i nějaký ten zimně laděný design, ale to není tak úplně v mé režii, zatím čekám, až tu u nás napadne nějaký sníh a já budu moci vytvořit nové a krásné fotky, které by se k tomu všemu hodily.
Vánoce miluju, těším se na ně strašně moc každý rok, s maminkou už se pilně připravujeme, pečeme perníčky, zdobíme náš dům a představujeme si, co všechno budeme dělat. Tento týden už pomalu finišují i mé nákupy dárečků a budu mít pro všechny snad to, co je potěší a vykouzlí jim úsměv na tváři. Pokud to vyjde, tak se budu se svými kamarádkami dívat ve středu na Love Actually a tenhle film naprosto zbožňuju, takže se taky nemůžu dočkat, až si ho budu moct oficiálně pustit.
Jediné, co je na těchto Vánocích jiné, je ten fakt, že je mohu prožívat i skrze ostatní knihomoly na různých
stránkách, číst si články, pouštět videa na youtube, o kterých jsem dříve nevěděla a celé si to strašně užívám, takže děkuju všem úžasným blogerům a knihomolům - a že jich tu je - kteří se zapojují, tvoří vánoční videa, fotí fotky, píší, co si přejí pod stromečkem, je krásné, že je nás tolik, co si dokáží užít opravdového ducha Vánoc a těšit se z maličkostí a jen toho, že si můžeme na Vánoce číst a být s rodinou (a jíst).
Ani nedokážu vyjádřit celé to vzrušení, které okolo Vánoc vždy mám. Vše je najednou krásné. A přesto, že nejsem až takový fanda velké zimy, moje kosti trpí a naříkají a můj nos pomalu neví, jaké to je
nebýt v kapesníku, prostě to vše tak nějak nevadí a na světě je krásně. Těším se, až se půjdu podívat s Adelicí na náš jarmark, na kterém budou prodávat děti z místní školy, bude to určitě velká romantika.... Těším se, až budu vyrábět další cukroví a nadávat, že mi nic nejde. (Ne)těším se, až budu provádět úklid a snažit se, aby vše vypadalo podle vánočních představ. Těším se, až se obklopím všemi těmi úžasnými lidmi okolo a budu se dívat na pohádky, číst nové knihy a užívat si všech těch dobrot. Těším se, až vezmu naši úžasnou psí slečnu a půjdu se s ní projít zasněženým parkem. Těším se, až budu celá naměkko a budu si užívat všechnu tu lásku, co tu na světě je, ať už tu okolo sebe nebo na stránkách knih, které budu číst. Prostě se těším na Vánoce.
Určitě budu ještě přidávat nějaký úplně vánoční článek, co nejblíže k svátkům, doufejme přímo v průběhu, ale chtěla jsem tady jen všem, kteří by sem náhodou zabloudili, popřát krásné Vánoce. Všichni si to krásně užijte, čtěte, zpívejte koledy, pokud jste tak šikovní, pečte cukroví, které můžete spálit, objímejte sestry a bratry a maminky a všechny, kteří vám padnou pod ruku a usmívejte se na svět. Veselé Vánoce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)