sobota 3. května 2014

Měsíční chvástačka - Duben

Meme by Judith.

Tak tento měsíc už byl o trošku plodnější než ten předchozí. Takže vlastně to, co jsem minulý měsíc ušetřila jsem tento zvesela utratila. Za měsíc duben mi přibilo 8 knih. Tak vám těch osm kousků představím blíže.


Jako první mi přibyly  tři nové severské detektivky. Červenku jsem musela mít, konečně je moje série kompletní, takže se budu snažit ji přečíst. Kniha Bubble uzavírá trilogii, bohužel ke druhému dílu jsem se ještě nedostala a první jsem tak trochu pozapomněla, tak si ho asi budu muset přečíst znovu. Vraní dívka mi nesměla chybět už jen proto, že má dokonale děsivou obálku. Knihy jsem si na začátku měsíce objednala na portálu kniha-levně


Kniha Aliance taktéž uzavírá trilogii a taktéž jsem zatím nečetla druhý díl, ale na ten se chystám co nevidět. Knihu/komiks Nezadaná jsem si koupila na popud Bastery a Verunky. 26.4. jsem se účastnila knižního srazu a Nezadaná je taková památka spolu s další knihou...


..., kterou jsem na srazu vyhrála. Byla jsem moc ráda, protože o této knize jsem netušila, Stephena Kinga mám moc ráda a film Dům v růžích taky, takže když jsem si měla vybrat knihu, tahle byla jasná volba. Děkuji moc Rodaw. Ještě nikdy jsem knihu nevyhrála.


Samozřejmě, že jako správné Kingově fanynce mi nesmí chybět Doktor spánek, který má úžasnou obálku. Ke dni bez DPH jsem si konečně pořídila Hledání Aljašky na portálu knih centrum, kde v tento den měli knihy bez poštovného. 


Ke knihám jsem dostala i reklamní záložky. To je vše. Teď si knihy půjdu založit do knihovničky (Pokud teda ještě někde najdu místo).

1 komentář:

  1. Přesně! Nafukovací by byla nejlepší :-D já jsem z Hledání Aljašky nesvá, právě poslední dobou čtu jen samé negativní komentáře... No uvidíme

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)