pondělí 9. června 2014

Povstání z popela aneb Jak jsem úspěšně ukončila školu (střípky z knižního světa)

Moji Milí,

z úlekem jsem dnes zjistila, že jsou tomu přesně tři měsíce, co jsem naposledy zveřejnila nějaký článek. Hrůza, příšernost, skandál. Jak někteří z vás ví, poslední měsíce jsem se připravovala na státnice a psala bakalářku a tak jsem se na blog zkrátka vykašlala. Ne snad, že bych celou dobu nepokukovala po článcích jiných blogerů, občas neutekla na youtube nebo nepřečetla alespoň pár stran z nějaké krásné knihy, ale moje nálada byla natolik ovlivněná školou, že to prostě nešlo něco vůbec tvořit. Usínala jsem s myšlenkami na bakalářku a budila se s hlavou plnou české literatury 1945 až 1989. Byly to těžké měsíce, ale nakonec jsem vše úspěšně zvládla, a školu absolvovala. Díky čemuž mi teď nastaly skoro čtyři měsíce prázdnin!!! Let's get started.

Jakožto nezvratný dúkaz o svém studiu dodávám typickou fotku s bakalářkou. Ač tam vypadám jako naprostý idiot, protože tomu předcházela asi hodina spánku, vyfotit jsem se musela.




Jen v rychlosti těch pár věcí, co se za poslední tři měsíce staly:

1) Nakoupila jsem si hromady knih (a to jsem se ani nesnažila pátrat), které jsem teď dodatečně pracně rozdělila na tři měsíce, abych mohla přidat i chvástačky, které mi chybí


2) Naprosto minimálně jsem četla, takže s doháněním recenzí nebude problém (nebo tedy četla jsem dost, ale bohužel jen knihy a materiály do školy, takže nic s čím bych se tu chtěla chlubit)


 3) Byla jsem na naprosto úžasném knižním srazu v Brně, o kterém ještě dodatečně dodám článek plný lásky a dojmů



4) Dostala jsem pozvání od jedné skvělé slečny na předpremiéru filmu Hvězdy nám nepřály (The Fault in Our Stars), napíšu na tento úžasný zážitek článek a dám vám sem odkaz i na článek mé úžasné společnice Verunky z blogu Zefill


Myslím, že můžu s čistím svědomím říci, že toto jsou mé jediné knižní zážitky z posledních tří měsíců, byla to opravdu bída a já se hróóózně těším, až to vše napravím, doženu, změním, obrátím... Čeká nás krásné léto, už se nemůžu dočkat.

P.S. Doufám, že v následujících dnech bude následovat článek s pár dalšími plány na toto léto. Musím si sepsat vše, co chci stihnout, abych v tom neměla chaos a potom vás se svými plány ráda seznámím. Prozatím se mějte krážně.



6 komentářů:

  1. moc pěkný článek :-) musím říct, Veru, že jsem ráda, že jsme se poznaly (a díky tomu jsem taky narazila na tento bezvadný blog) až teď nedávno, protože jako 3 měsíce bez článků... ufff, to by byl těžký absťák :D

    ale hlavní je, že jsi už "zpátky", a já se opravdu moc moc moc těším na tvé články, recenze a cokoliv dalšího :-)

    a mimochodem - ty kupky knih... ach! úžasné! třeba ten Kostičas :-) hmmm...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ráda :) A moc! Kostičasem mi máchaly přes nosem na sraze, musela jsem si pro něho pak běžet, když jsem zvládla první část státnic :D Moc se těším, až si ho přečtu, slibuji si od toho dost :)

      Vymazat
  2. Gratulujem k ukončeniu školy.:))
    Tá kôpka kníh je teda ozaj riadne veľká.:D
    Zraz ti závidím, určite bol skvelý.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, byla to fuška! A na podzim to začne nanovo :D knihy jsou úžasné, všechny své přírustky miluju. A sraz byl bezvadný, můžeš si k nám někdy naplánovat cestu a na nějaký se připojit :)

      Vymazat
  3. Páni moc gratuluji! :) Já právě udělala poslední zkoušku magisterského studia oborového a teď už jen se půl roku učit na němčinu, psát diplomku a pak snad se mě bude magor :) Na co se chystáš dál? A pěkná fůra knih, Dvojčata mě také zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow! Tak to si teda nefalšovaný borec. Studovala jsem angličtinu a češtinu a v tom budu i pokračovat v navazujícím :) už jsem z toho trochu magořila (hlavně z té češtiny, ta angličtina šla o dost lépe), takže musím v tomto oboru na ty následující měsíce vypnout, než budu ochotná zase přemýšlet o morfologických paradigmatech a české moderně :D

      Vymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)