sobota 2. srpna 2014

Sklenice plná knih radí no. 2

Po víceméně měsíci jsem si konečně znovu vylosovala ze Sklenice. Měla jsem na červenec nějaké resty a přání, co si přečíst, takže dříve na to nedošlo. A teď jsem se mi do toho ani moc nechtělo. Ale jela jsem zrovna na maraton Pána prstenů (bude článek!) a tak jsem do té Sklenice chmátla a...


Nemůžu uvěřit svému tahání, protože u prvního tahu jsem si vytáhla Ošklivé od Westerfelda, což jsem měla doma asi den. A teď jsem si vytáhla koho? No koho jiného než opět Westerfelda. V tom množství a po několika mícháních je to opravdu DIVNÉ. Ale co, podvádět nemůžu, takže mou další čtenou knihou bude steampunkový Leviatan.


Četli jste někdo knihu? Mě se doma válí už od loňského podzimu a zatím na ni nedošlo. Je to taková ta kniha, kterou strašně chci a taky dost nechci číst. Ale už se vlastně těším. Výzva. O to tu jde! Takže děkuji, paní Sklenice.


Jedna z věcí, které mě na téhle sérii zaujaly, bylo naprosto precizní provedení. Knihy jsou nádherné, obálky úplně úžasné, zřejmě dost kvalitní, protože je kniha opravdu těžká a dokonce ji zdobí i mapa. 

2 komentáře:

  1. Tak tahle kniha vypada zajimave, taky bych po ni nutne hned nesklcila ale pri blizsim pohledu me laka :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)