pátek 29. srpna 2014

Srpnový unboxing

Srpen byl na knihy dost chudý, je léto, já mám různé výlety a úžasné momenty, takže na nakupování knih mi už nezbývá čas ani peníze, ale přece jenom se pár kousků našlo (o tom více v chvástačce). Tenhle měsíc měla navíc Adélka narozeniny, takže jsem objednávala i pro ni. Jeden balíček jsem jaksi vyfotit nestihla, jak přijde jedna kniha z bookdepository, tak to většinou nevydržím ani k foťáku, aniž by byla rozbalená. :D






Krom tohohle balíčku především pro Adélku jsem si udělala ještě jednou radost s Hostem. Rozmýšlela jsem se, co koupit z jejich letních akcí, nakonec jsem chmátla po tomhle. Líbí?







Je jen málo okamžiků, které člověka tak potěší, jako kniha vykukující z krabice nebo bublinkové folie. 

Máte některou z knih i vy? Kolik lidí Host nalákal na své úžasné balíčky a letní slevy na krimi? Brala bych toho mnohem více, možná jindy!

12 komentářů:

  1. Já jsem četla knihu Amy a Roger: Na cestě a strašně se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné knížky, těším se na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Amy & Rogera jsem už četla. Úžasná kniha. Nyní očekávám další knihu od Morgan Matson, Léto na druhý pokus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak k tomu Létu se dostanu tak příští léto, když to půjde dobře :D

      Vymazat
  4. Amy & Rogera by som strašne chcela. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na cestě si chcem prečítať už veľmi dlho. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že nejsem jediná, která zatím jen chce a neudělala to :D

      Vymazat
  6. ty od Scarlett Thomasové vypadají vážně nádherně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarkasmus nebo vážně? :D No mě se líbí, těším se :)

      Vymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)