čtvrtek 25. září 2014

Miss kniha no. 3


Úvodní článek s informacemi k jednotlivým kategoriím můžete nalézt zde.

Na začátku bych se ráda omluvila, článek nepřibyl ve středu, což samozřejmě měl, tento týden mi začala škola a je to dosti bláznivé, včera jsem sedla k počítači a chtěla článek naťukat a nefungoval mi internet, takže bohužel, omlouvám se, budu se snažit, aby se toto nedělo.

A teď už k tomu, o co tu běží - všechny knihy!


Na této fotce to vypadá, že mám naprosto šíleně fialový pokoj. No a já vlastně mám, takže v pořádku. Knihám sluší.

1. Čarokrásná víla



Při pohledu na tuto knihu mám pocit, že existují zázraky a kouzla. A jak znám autorku, v této knize tomu tak bude, svět plný drobných zázraků a kouzel.  Je krásná, vílí krása, jedna z nejlepších.

2. Holka krev a mlíko



Ano, i boxy mají právo stát se královnami krásy.. A tenhle na to podle mě má. Možná je to moc barev, moc divokosti, moc dětskosti a splašenosti, ale i taková je někdy krása. Obrovská a nepřehlédnutelná.

3. Romantická duše


Zelená, svěží, sladká, taková je romantická krása v tomto provedení. Působí úsměvně a odlehčeně, jednoduše a.. No zkrátka romanticky.

4. Paní nevyzpytatelná


Všichni víme, jak krásná je. Obdivujeme ji. I já jsem se do ní zamilovala. A byla to láska na první pohled. A pohmat. Ale ať ji zkoumám jakkoliv, zůstává mi záhadou. Možná proto je tak zajímavá?

5. Ledová královna




Musela jsem mít tuhle verzi. Tenkrát mě naprosto uchvátila a když jsem ji poprvé spatřila naživo, byla jsem totálně splavená. Ach, je krásná. Chladná, vypočítavá, nepotřebuje led, její chlad vychází z hlouby a o to je tíživější, zákeřný a nezvratný. Ale přesto. Je krásná. Nebo snad ne?

Tak. To je pro tentokrát vše. Podle mě krasavice. Co myslíte? Máte některou? Líbí se vám obálky? Vybrali byste stejné kategorie nebo jsem se podle vás zcvokla? Jen povídejte, ráda si to přečtu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)