středa 1. října 2014

Ještě než začnu... (11)


Jelikož půjde do kin Zmizelá a já bych ji chtěla vidět, tak jsem se rozhodla, že si ji přečtu. Od autorky jsem četla Temné kouty, které jsou lépe hodnoceny, než Zmizelá, takže od knihy neočekávám víc. Ale hned u knihy Temné kouty se mi autorčin styl zalíbil. Takže budu určitě spokojená.

Nemusím se ptát jestli se kniha líbila nebo se snad někomu nelíbila? Zatím jsem četla jen pochvalné recenze.







5 komentářů:

  1. Jak já bych si tuto knihu chtěla přečíst. Bohužel v knihovně je rezervovaná asi tak tisíckrát :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí vychytala víkend bez poštovného na kniha.cz, tak mě kniha stála asi jen 240. Jinak bych se k ní taky nedostala...

      Vymazat
  2. Babička ji třeba nedočetla :D
    Ale já ji aktuálně čtu a sice je to kapánek zvláštní, ale dobré :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem, že u vás se kniha moc neuchytila... Jsem zvědavá jak se bude líbit tobě ;)

      Vymazat
  3. Ta obálka bez přebalu je krásná <3 Dlouho přemýšlím, jestli si ji přečíst, protože tenhle styl moc nečtu, ale uvidím no :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)