čtvrtek 30. října 2014

Mé knižní série *8*

Projekt by Roxanne.

Ahoj, rozhodla jsem se, že po dlouhé době zase přidám příspěvek do tohoto projektu. Poslední příspěvek v do projektu Mé knižní série jsem přidávala na konci března a to sérii HG. Ale co bylo, bylo a dnes se podíváme na sérii Demonata od úžasného Darrena Shana. Jeho knihy zbožňuji, ale sérii o Darrenu Shanovi série Demonata nepřekonala, tak šup na otázky.


1. Jak ses o téhle sérii dozvěděla?

Četla jsem sérii o Darrenu Shanovi a jak skončila, tak jsem se dozvěděla, že má od autora vyjít nová série o démonech. Samozřejmě mi nemohla uniknout.


2. Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

Knihy jsem přečetla všechny. Do tohoto projektu ráda přidávám série, které mám všechny dočtené. 

3. Co na tuhle sérii říkáš?

Moc se mi líbí, Darren Shan píše moc poutavě. I když, jak jsem psala v úvodu, na sérii o Darrenu Shanovi to nemá.


4. Který díl z celé série máš nejraději?

Musela jsem hodně přemýšlet, ale asi kniha Démoni apokalypsy (6. díl) a hned po něm se mi líbila kniha Démon a zloděj (2. díl).

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?

Měla jsem moc ráda Dervishe. Byl vážně úžasný, sečtělý a pěkně drsný. A Žraloka jsem si taky zamilovala. V podstatě všechny jsem měla moc ráda.

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Nad tím ani nemusím přemýšlet. Bec, tu holku jsem vážně moc nemusela. Byla taková nafoukaná a prostě divná. Nevadilo by mi kdyby tam nebyla. 


7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Líbí se mi naše obálky, líbí se mi jak jsou barevné a přitom děsivé. A líbí se mi, že příšery z obálek se vždy objeví v knize. Úžasné. 

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?

Líbí se mi obálka pátého dílu Krvavá kreatura. Líbí se mi odstín fialové, v kterém je obálka vedena a ten démon také stojí za povšimnutí.

9. Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš?

Je hodně scén, na které nezapomenu, ale kdybych je napsala, tak bych Vám prozradila zápletku. A to bych nechtěla. Nikdy nezapomenu na popisy démonů. A ani na samotného Lorda Lítost.

3 komentáře:

  1. tahle serie je hodne znama, stejne jako autor, ale priznam se, ze jsem z toho necetla ani jeden dil :( ale rada bych, jenze nez dam deset knizek, to je hrozna doba tak me to odrazuje :( uvidim, kazdopadne jak hezky o tom pises, tak to laka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby si to četla, věděla by jsi, že 10 dílu je sakra málo! Jelikož Darren píše spíše pro mladší publikum, tak se knihy čtou rychle. Na celou sérii ti stačí méně než dva týdny. Pokud tě série láká nenech se odradit počtem dílů ;)

      Vymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)