pátek 7. listopadu 2014

Ještě než začnu... (15)


Dobrý večer ve spolek,
máme tu pátek a nějací jedinci určitě mají nějaký akční plán. Já ne, zítra se chystám na brigádu, tak mám v plánu pěkně klidný večer a brzo půjdu spát... No toliko o mně, mám se prostě fajn. Jak víte, včera jsem dočetla Cinder a už předtím jsem se rozhodla, že sáhnu po nějaké detektivce. Mými favority byli Švábi a Třetí hlas. Nakonec jsem sáhla po Třetím hlasu a jsem na to vážně zvědavá. Četli jste už tuto knihu? Líbila se Vám?


Anotace: (pokud jste nečetli první díl, může anotace obsahovat spoilery)
Zaměstnanec švédské celní správy Bengt Sahlmann byl nalezen oběšený ve svém domě – jeho nedobrovolná smrt nejspíš souvisí se zabavením velké dodávky drog. V Marseille objevili brutálně zavražděnou slepou ženu, kdysi asistentku proslulého cirkusového vrhače nožů. Stockholmský komisař (a bývalý bezdomovec) Tom Stilton se na žádost přítele vydává do Francie zjistit, co se ve skutečnosti stalo. Olivia Riverová (dříve Rönningová, studentka Policejní akademie) znala Sahlmanna a chce vypátrat jeho vraha. Oba případy se záhy protnou a donutí Toma a Olivii ke spolupráci, ač se navzájem nemohou vystát. Sužováni nočními můrami se ocitají tváří v tvář další...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)