pátek 14. listopadu 2014

Když knihomol slaví Halloween

Nemá smysl se hádat - Halloween je cool! To mi nikdo nevymluví. Dýně, cukroví, temná zákoutí, podzim, převleky. Vždyť to zní skvěle. A já už pár let Halloween tak nějak slavím. Většinou tak, že něco upeču, pustím si se svými milovaným Nightmare before Christmas, dám si dobré jídlo atd.. Letošní Halloween byl však trochu speciální. Stále jsem se držela svých starých zásad a pekla a sledovala úžasného Jacka, ale navíc jsem se proměnila v někoho jiného. A to hned dvakrát. Nechte mě vám o tom říct něco více.


Hraji DnD (i o tom bude časem článek, na ten se moc těším!) a jsem čarodějka (ne ta létající na koštěti, ošklivá a s bradavicí, ale taková ta wizardová, inteligentní, mlčenlivá, nebezpečná). Jako ve správné geakovské společnosti, i naše skupinka si udělala takové malé Halloweenské sezení. Měli jsme se převléct za své postavy. A co hned naskočilo velkými svítivými nápisy v mé hlavě - plášť, kapuce, červená! A tak jsem sehnala látku a s "malou" pomocí byl plášť na světě. Přesně tak, jak jsem si jej celou dobu představovala. Navlékla jsem se do korzetu, díky kterému jsem nemohla dýchat, dala si boty na podpatku, kterými jsem převýšila i Boha, tylovou sukni, onen úžasný plášť a také šperky odpovídající postavě Art3mis (především náhrdelník proti nemrtvým, ten je velice prospěšný) a vyrazila do ulic města Olomouce.


Jsem ta uprostřed. Jen bych ráda upozornila, že mými společníky jsou informatici - zveřejněním této fotky si tedy koleduju, aby mě pohřbili za živa za nadměrné sdílení interních informací. Bad, bad girl.


Ach. Nejradši bych ten plášť nosila pořád. Doma. Do školy. ...


Vypadám magicky? Doufám, že ano.


Jo a mimochodem - jestli od někoho uslyším, že jsem červená karkulka, dostane na zadek! :D

Halloweenské čarování jsem si náležitě užila, potom se v noci asi hodinu vyspala, v šest ráno vstala, vypravila se na jednorázovou brigádu - inventura léků - a odtud odfrčela rovnou do Zábřeha ke své Janičce. Na Zombie párty.

S Jaňulí jsme se rozhodly, že nebudeme main stream a půjdeme za trochu spešl zombie - nakonec jsme byly znásilněné (ne)mrtvé. I s modřinami, podlitinami, potrhaným oblečením a čouhajícím prádlem. Vcelku super ne? 

U Janičky se mi moc líbilo, protože u nich je to tak trochu jakou u Weasleyů z Pottera, má totiž osm sourozenců (doufám, že jsem na nikoho nezapomněla), takže jsem se strašně těšila, jaký vlastně bude jejich dům. A byla jsem nadšená. Přesně takovou domácí útulnou atmosféru jsem si totiž představovala. 

A teď už, jak jsme vypadaly. Kvalita fotek je bohužel špatná, ale ve Zdi bylo velice temno a my měly pouze mobily.


Tak takhle mě zřídil. Šmejd.


Vlastně nás obě.


Ach. Bylo to super.

Kamarádka mě provedla po Zábřeze, ukázala mi tamní krásná místa, hospody a bary a ke všemu přidávala nějaký příběh o různých lidech, takže toho vím spoustu. Ale nic nepovím. To není vhodné pro veřejnost. Každopádně to bylo super a za to dlouhé cestování a únavu to stálo.

A co váš Halloween? Pokud jej nemáte rádi a neslavíte, ani se nesnažte mi to vymluvit nebo vysvětlit, už jsem slyšela všechny možné důvody a žádný z nich by mě nezastavil před tím, abych upekla oranžové cupcakes a dala si ten dokonalý plášť.

Veronika tak v rámci 24 hodin byla vlastně běžnou knihomolkou, okouzlující čarodějkou, znalkyní léků a znesvěcenou zombie slečnou. Not bad. Not bad.

A nakonec ještě hudba z Nightmare before Christmas. Love it!




No, nejradši bych si pustila všechno. A pustila to i vám. Ale tohle bude muset stačit, nemůžu být takovej spoilař.

2 komentáře:

  1. S tím červeným pláštěm jsi jako Scarlet z Měsíčních kronik ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu nic jiného, než souhlasit s Terrou. První, co mě napadlo hned, jak jsem uviděla fotky - Scarlet! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)