sobota 1. listopadu 2014

Měsíční chvástačka - Říjen

Meme od Judit.

Zdravím,
opět utekl další měsíc. Je to až neuvěřitelné, jak to rychle utíká. Vánoce už nám klepou na dveře. Ale zpět ke knihám. Za měsíc říjen se mi sešlo 6 knih. Všechny jsou krásné a až na jednu určitě všechny znáte. Pojďme se na ně mrknout.



Jako první jsem si hned v prvním týdnu měsíce říjen koupila knihu Dřív než půjdu spát s filmovou "páskou". Jsem na knihu moc zvědavá, trailer na film se mi moc líbí a vypadá to jako můj šálek čaje. Knihu Dárce jsem si musela koupit, jako u knihy Dřív než půjdu spát mě nalákal trailer na film a taky recenze na blogu, omlouvám se, ale zapomněla jsem na kterém. Knihu Případ Vincent Frank jsem si byla včera vyzvednou na zásilkovně. Využila jsem slev na bux.cz a knihu si koupila za krásnou cenu 150 Kč. Na knihu jsem zvědavá.


Tyto tři krásky jsem měla v merku od doby kdy vyšla Scarlet, která má nádhernou obálku. Knihy jsou na můj vkus celkem drahé, tak jsem čekala až se naskytne nějaká příležitost. Dostala jsem něco málo peněz. Cinder jsem sehnala na databaziknih.cz, Scarlet jsem si koupila s 20%-ní slevou v Olomouci a knihu Cress mi koupila moje milovaná maminka.





Všechny knihy mají úžasnou obálku. Četli jste nějakou, jak se vám líbily? Ráda si přečtu Vaše názory ;)

5 komentářů:

  1. Četla jsem Cinder, a moc se mi líbila. Na další díly se moc těším, tak uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Měsíční kroniky ti vážně závidím!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se! Slintám nad nimi už rok a konečně je taky mám... Neboj taky se jednou dočkáš :P

      Vymazat
  3. Četla jsem Cinder a Scarlet, ze kterých jsem byla absolutně na větvi, protože dlouho jsem se tak "nezažrala" do žádné knihy. :D Bohužel Cress jsem měla půjčenou a vrátila ji nedočtenou, protože jsou se do ní nedokázala začíst. Ale tak příští rok snad vyjde Winter, tak si to vynahradím. :D :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)