neděle 28. prosince 2014

Vánoční edice: Knižní Ježíšek


Vánoce jsem téměř za námi, už jsou tu jen jejich dozvuky, většina z nás je přeslazená ze všeho toho cukroví (já ale bohužel ne, jaksi jsem se jím ještě přejíst nestihla a tak to doháním), vánoční písničky už nám lezou krkem (alespoň většině z nás, já se ještě těch od Bublého vzdát nehodlám) a už si jen užíváme pohody, volna, rodiny a dárečků, které jsme dostali. A já bych vám ráda ukázala ty svoje.

Samozřejmě jsem dostala i neknižní dárky, nějakou tu kosmetiku, pyžamko a další drobnosti, ale ukážu vám jen ty týkající se knižního světa.


Vánoce bez knih si představit nedokážu. Každý rok nějaké ty knihy dostanu. A letos tomu nebylo jinak.


Celkem jsem nakonec pod stromečkem našla deset knih. Nutno dodat, že dvě jsem si nadělila sama. Dvě jsem dostala od maminky a zbytek od ostatních lidí, kteří mě mají rádi. Podrobně je uvidíte ve chvástačce.


Krom knih jsem také dostala stojací lampu na čtení. Tu jsem si dlouho tajně přála a ač jsem ji do dopisu nenapsala, nakonec si ke mě cestu našla a už mi zdobí můj čtecí koutek. 


Montovaly jsme ji s mamkou asi hodinu a to je přitom velice šikovná. Asi to bylo mou asistencí :D


Lidé okolo mě vědí, že miluji sovičky a ty podle mě ke knihám neodmyslitelně patří. Od mé kamarádky Terezky jsem dostala takový krásný hrneček, už se těším, až si do něj uvařím kafe. A Adélka mi k dárkům dala také úžasnou soví kartičku.


Nejvíce ze všech mě ale překvapila moje sestra. Ne snad, že by nebyla šikovná s dárky, ale tohle jsem nečekala. Tolik sov! A to ta největší byla ještě původně schovaná pod těmi horními, takže moje překvapení bylo dvojté.


I já jsem samozřejmě ostatním dávala knižní dárečky. Tohle je můj první vyrobený hrneček a zasloužila si ho blogerka Anička.


Jedna z mých nejmilejších knižních hlášek, z Inkoustového srdce.


S knihami pro ostatní jsem se poněkud rozšoupla, nedokázala jsem se držet zpátky a dala je téměř všem.


Tyhle knihy jsem koupila tátovi. Myslím, že by se mu mohly líbit.


Tyhle si vysloužila maminka. Nejtemnější hodinu jí dal táta, ale zařizovala jsem ji já, tak jsem si ji taky blikla.


Tyhle jsem nakonec pořídila Adélce. Kuchařku u mě obdivovala, Nikdykde jsem nedávno četla a chtěla se s ní o to podělit a myslím, že Mánie by se jí mohla líbit (říkala to taky). Tu poslední jsem nadělila i sobě.


Nakonec jsem si ještě koupila i Dekamerona. Delší dobu se na něj chystám... Ready Player One a Eragon jsou takovými srdcovými dárky pro našeho informatika. Snad je někdy přečte :)


A nakonec knihy pro mé kamarádky. Janička je teď totálně zamilovaná do Jodi, tak dostala její knihu Sing You Home v angličtině. Terka je zase mistryní v hraní pc her, takže jsem tušila, že Ready Player One by jí mohlo udělat radost (už to přečetla a byla nadšená!), Verunka nám zatím stále zůstává v Anglii, tak jsem chtěla, aby tam měla kousek naší země a proto ta Zahrada Sféra, Zuzka je naše úchylná dívka, takže Lady Fuckingham se zdála jako přiměřený dárek a nakonec jsem zvolila Dceru sněhu pro Kristýnku, protože to je jedna z mých oblíbených knih a doufám, že ji také ocení.

To je z knižních dárků vše. Mě se ty pro mě moc líbily a každý mi udělal velkou radost. Jsem ráda, že mě lidi kolem mě znají a chtějí potěšit právě knihami a dárky z tohoto světa. Dokáže to vždycky krásně zahřát u srdce. Já můžu jen doufat, že ty dárky ode mě se ostatním také budou líbit.

Užívejte si všichni poslední dny letošního roku a mějte se krásně!

5 komentářů:

  1. Dokonalé knihy... a těší mě, že ti vyšla například ta Duna, tvůj toužebný výraz byl v knihkupectví velmi výmluvný. :)
    Ano sovy... jak já je miluji a taky jsem dostala hrníček se sovou akorát úplně jiný a nejspíš i větší, na čaj! :D
    A jo můj nádherný, přenádherný hrníček od tebe. :3 Používám jen dva momentálně, se sovou na čaj a ten od tebe na kávu a kakao. :3 Ještě jednou opravdu děkuji, bylo to velké překvapení! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká nadílka.Ta Duna vypadá parádně, to samé Dekameron. My dávali článek o nadílce včera. :D Vánoce sice pomalu končí, ale nějaké to volno ještě naštěstí máme. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wau. Dostala jsi skvělé dárky a to samé si nadělila:). Jsem ráda, že si ráda:D.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)