sobota 3. ledna 2015

Měsíční chvástačka za prosinec

Meme od Judit

Mnozí z vás tomu možná ani neuvěří (i já mám téměř problémy uvěřit), ale rok 2014 skončil. Prosinec je za námi a já jsem si pro vás připravila poslední chvástačku pro rok 2014, abych s vámi sdílela tu obrovskou radost, kterou mi knihy z tohoto měsíce přinesly. 


Celkem jsem za prosinec získala 22 knih, což je shodou okolností stejné množství jako v tom prosinci minulém.


7 z nich jsem vyhrála na Vánočním sraze, který pořádala naše Rodaw.


Deset jsem našla pod stromečkem.


A pět jsem si pořídila sama v průběhu měsíce.


Let it snow a Dash and Lily's Book of Dares jsem si objednávala ještě v listopadu na bookdepository a jsou to knihy, které bych ráda přečetla v zimě. Zatím čekám na tu správnou vymrzlou atmosféru.


Jako již tradičně jsme se s Adélkou vydaly do poVánočního Dobrovského a vybraly si pár nejhustějších knih ve slevě. Pro mě to tentokrát byly Řekni vlkům, že jsem doma, na což se neskutečně těším a slibuji si od ní moc moc. Dále Panenka z kostí, do jejíž obálky jsem se zamilovala a myslím, že se mi bude vážně líbit. A nakonec Pán prstenů - Společenstvo prstenu, díky této knize budu moci pokračovat ve svém dobrodružství, které začalo Hobitem. Už se nemůžu dočkat.


Prosincový knižní sraz v Brně byl na knihy opravdu bohatý. Tyhle jsou ty, co mě potěšily nejvíce. Tajemství gobelínu jsem neznala, ale vypadá to jako správňácká fantasy pro děti, takže ideální pro mě. Deset žen jsem už nějakou dobu okukovala na pultech knihkupectví. A nakonec The Rosie Project, což u nás vyšlo jako Projekt manželka, příběh podivína, myslím, že to budu schopna plně ocenit.


I tyhle knihy jsem si odvezla z Brna. Dohazovač by měla být detektivka, snad se mi bude líbit. Válku s mloky jsem nikdy nečetla, ale občas ráda sáhnu po klasice, takže jsem si ji ráda uzmula. Návrat na Longstray má podle mě závadějící obálku, ale mohla by to být super kniha. A nakonec jsem si vzala i Meditaci, protože mi to doporučovala paní na rehabilitacích a já jsem si říkala, že bych pro jednou mohla poslechnout.


Tyhle dvě fantasy krásky jsem dostala od našeho informatika. Povolání Zaklínačka by mělo mít správňáckou hlavní postavu, od které bych se mohla leccos naučit. A Serafínu jsem už také měla nějakou dobu ve svém wish listu, draky žeru a moc o nich nečtu, takže už jsem s ní dokonce začala.


Dekamerona jsem si pořídila sama, což je možná trošku trapný, ale vyděla jsem ho v Levných knihách a prostě jsem si řekla, že si udělám radost. Snídani v poledne jsem dostala od kamarádky a je to její oblíbený autor, takže uvidíme. Mánii jsem nadělila Adélce a měla jsem doma jednu navíc, kdybych ji vezla na sraz. Tam jsem se nakonec nedostala, tak jsem si ji nechala pro sebe.


Tyhle knihy jsem dostala od Adélky. Snažíme se nadělovat si něco, co nás překvapí a není to úplná novinka. Děti magie by měla být nějaká fantasy pro mladší, takže by se mi to rozhodně mohlo líbit. Hostinec je kniha, kterou nedokážu posoudit, ale jestli tam bude jídlo, určitě bude fajnová.


Tyhle krasavice jsem dostala od maminky. Dunu jsem si přála a moc mě potěšilo, že jsem ji pod stromečkem našla. Plavba smrti je detektivka od mé oblíbené autorky a je už tak nějak tradicí, že vždy najdu pod stromečkem detektivku, kterou si hned po Vánocích přečtu, takže ani letos tomu nebylo jinak. Brzy na ni bude recenze.


A nakonec ještě vybalená Duna. No není skvostná?

To je za prosinec vše. Bylo toho moc. Mám obrovskou radost. Jen jeden problém - kdy ty knihy všechny přečtu? Snad co nejdřív! :) Máte nějakou?

4 komentáře:

  1. Ty bláááho...takovejch knih :) Tiše závidím :) Spoustu z nich bych si rád přečetl. Těším se na recenze :) Nejvíce asi na Dunu, Návrat na Longstray (Zářecký trochu jinak :D ) a na Plavbu smrti :) Tak ať se knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Panenka z kostí má vážně úžasnou obálku :)
    Řekni vlkům, že jsem doma, jsem dostala k Vánocům.
    Jinak moc hezké kousky a krásná kopička :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik knížek? Teda, závidím Ti! Moc bych chtěla hlavně Dash a Lily: Knihu přání, Let It Snow a Řekni vlkům, že jsem doma :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)