čtvrtek 19. února 2015

Sklenice plná knih - šestý tah


Když u mě byla včera na návštěvě kamarádka, tak jsem si jako vždy stěžovala, že nemám co číst (znáte to, ne?). Tak se rozhodla, že mi něco vytáhne ze sklenice. Jelikož je naše věrná čtenářka, tak řekla, že když budu číst něco jiného, tak to pěkně napíše do komentářů. Takže jsem hodná a knihu si přečtu. 
Naposledy jsem tahala ze sklenice 21. září. No flákám to, já vím. Knihu četla Veru i kamarádka, která mi knihu ze sklenice vytáhla. Zatím jsem na začátku... Zajímá mě, co za tajemství všichni ukrývají. 
Četli jste knihu? Líbila se vám?

 


2 komentáře:

  1. Nevím proč, ale tato knížka mě zrovna nejvíc nezaujala. Ano, nádherná obálka a design, ale čekala jsem trochu něco jiného... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě se knihy docela bojím, jelikož to není můj obvyklý žánr...

      Vymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)