pondělí 30. března 2015

Měsíční chvástačka - březen


Tak další měsíc je v čudu a já vám přináším chvástačku. Za březen se mi sešlo 12 knih, Většina z nich byla jako dárek nebo jsem je někde "odcizila" (:D nejsem zlodějka, vysvětlím v článku). Takže ve výsledku jsem vlastně zaplatila jen tři knihy. 



Všechny knihy pohromadě vypadají moc pěkně a barevně k sobě pasují. Až na krále hororu, který pěkně vyčnívá, ale to vůbec nevadí.


První tři krásky mi koupila mamka v Levných knihách. Jednou jsem ji říkala, že bych chtěla detektivní sérii s vyšetřovatelem Nickem Costou, kterou zrovna v LK měli. Bohužel to popletla, protože ten den jsem ji ukazovala víc knih a koupila mi tuto. Ač mám fantasy literaturu ráda, tak ji trošku zanedbávám, tak snad se mi série bude líbit.


Další dva kousky mám také z LK a také od mamky. Ty jsem si vybrala sama. Asi mě Veru nakazila těmi svými dětskými fantasy, tak proč ne? Vždyť Darren je taky dětská fantasy. Knihy vypadají pěkně. Snad u nás vyjde i třetí (poslední) díl.


Tady začínáme s těmi "odcizenými". Mám novou práci a jeden z mých prioritních úkolů je zařídit bezpečné přebalení a přestěhování knih v naší obecní knihovně. Jedna paní, z olomoucké knihovny, pro nás schovávala knihy, které vyřazovali (asi 10 beden) a minulý týden nám byly doručeny. Samozřejmě jsme se na krabice ihned vrhli. Knihy Lemonyho Snicketa jsem si vždycky chtěla přečíst, bohužel už jsou všude vyprodány. V krabicích jsem objevila první a čtvrtý díl. Jelikož by jsme knihy stejně vyřadily, protože mít jen dva díly ze třinácti je dost chabé, tak jsem knihy vzala pod svá ochranná křídla. 


Na začátku měsíce jsem byla na "školení" v prostějovské knihovně, když jsem vyšla z kanceláře, tak jsem si všimla na chodbě krabic s nápisem "Knihy zdarma". Většinou šlo o staré knihy, ale k mému překvapení jsem tam našla knihu Muž, který zemřel jako losos v top stavu, jako kdyby byla úplně nová. To jsem tam přece nemohla nechat, no ne? Kniha Neonová džungle mě zaujala svoji anotací, tak jsem ji taky šoupla do kabelky a spokojeně jsem odešla. 


Poslední tři kousky jsou knihy, za které jsem poctivě zaplatila. Jako první jsem se nadchla pro 101 Mandal. Záviděla jsem je Žanet, která mi neustále posílala obrázky, jak vybarvuje jednu mandalu, za druhou. Hned co jsem našetřila trochu peněz jsem si pro mandaly skočila a koupila si k nim i sadu pastelek. Knihu povídek Všechno je definitivní jste mohli vidět v mini-unboxingu. Jako poslední je Šťastná kniha, na kterou jsem nejvíc zvědavá. Jednou, když jsem měla lehce depresivní náladu, jsem omylem narazila na blog Barbory Šťastné, jejíž články mi zvedly náladu a hned druhý den jsem si pro knihu jela. V nejbližších dnech se na ni vrhnu (tzn. hned jak dočtu třetí díl Darrena). 

To je za březen všechno. Četli jste nějakou z knih? Zajímali by mě vaše názory :)
Měli by jste zájem o články s mandalami? 

13 komentářů:

  1. Páni, dvanásť kníh to je rozhodne slušný počet. V dobrom závidím :D Nečítala som síce žiadnu z kníh, ale vyzerajú zaujímavo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šťastnou knihu bych si chtěla pořídit, jsem zvědavá jak se mi bude líbit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ni zvědavá, do konce týdne ji začnu číst, tak pak čekej recenzi :)

      Vymazat
  3. 12 je naozaj nádherné číslo! :)
    Tíško závidím Kinga a 101 mandal, ktoré si už tiež chcem konečne kúpiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandaly si určitě kup je to naprosto uklidňující a jde to těžko zavřít pokud máš rozdělanou jednu mandalu

      Vymazat
  4. Šťastná kniha mě zaujala:) A Kinga si chci taky přečíst. Sice jsem od něj nic ještě nečetla lae cítím, že toto pro mě bude to pravé:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ty povídky zvědavá. Hlavně kniha obsahuje povídku 1408, která je i zfilmovaná. Film taky stojí za zmínku :)

      Vymazat
  5. Krásné knihy! :-) Ty od Johna Stephena mám doma taky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné nové knihy :-) Nad těma Mandalama také přemýšlím :-) žádnou z tvých nových knih nemám ale jak jsi psala, krásně k sobě barevně sedí :-) přeju super počteníčko :-)

    OdpovědětVymazat
  7. 101 mandal se mi taky hrozne libi, ale nevim jestli do toho jit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jdi... Není to ani moc drahé a zabaví tě to na dlouhou dobu :)

      Vymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)