úterý 28. dubna 2015

24hodinový Read-a-thon Jak to dopadlo?


Včerejší Nedělní maraton máme úspěšně za sebou a já jsem nadšená. Doufám, že nebyl poslední, který Terka pořádá. Jsem spokojená, stihla jsem to přesně tak, jak jsem si naplánovala. Nakonec jsem včera ani nezapnula notebook, aby mě nerozptyloval a časový harmonogram jsem si poctivě zapisovala do mobilu.

A jak že to tedy bylo?



Tady je můj harmonogram:

23:00 Začínám, jelikož vím, že budu muset končit dřív, abych šla spát brzo...
"Až vám někdo začne vykládat, že upíři neexistují, tak... tak mu nevěřte! Svět je upírů plný."
23:40 No to jsem to moc dlouho nevydržela, vlastně ani ne do oficiálního začátku maratonu... No nic, jdu spát.
9:30 Tak nějak jsem se probudila, ale pořád ležím a nic nedělám.
10:20 Konečně jsem se vykopala z postele a chystám si snídani. Snídám venku, mám s sebou i knihu, kterou bych chtěla po snídani číst. Tak začalo pršet a ani jsem knihu neotevřela.
11:45 Konečně jsem otevřela knihu a ponořila jsem se do čtení.
14:50 Úspěšně jsem dočetla Zkoušky smrti a můžu jít na pozdní oběd.
15:30 Začínám Upíří kníže, ke kterému jsem si přichystala buchtu.
"Dávejte si pozor, komu důvěřujete. I údajně blízký přítel může být s to vás zradit. To jsem zjistil - a těžce jsem za to poučení zaplatil."
18:30 Večeře, to čtení mě vyhladovělo.
19:10 Po večeři se opět vracím ke čtení.
20:10 Upíří kníže dočten.
20:50 Po sprše začínám číst Pistolníka.
"Muž v černém prchal přes poušť a pistolník mu byl v patách."
21:30 Jelikož je neděle, tak musím jít spát, abych byla v práci čilá a produktivní.

Omlouvám se za kvalitu - foceno mobilem.

Doufám, že ti z vás, kteří nemuseli vstávat do práce/školy, si maraton užili až do úplného konce. 
Pochlubte se a dejte mi odkazy na vaše články. :)

U příštího maratonu na shledanou!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)