pátek 17. dubna 2015

Další pětice komiksů


Polovina komiksování je pryč a já jsem zatím zdolala necelých dvacet komiksů. Nijak závratné číslo to není, ale postupně se propracovávám tím, co chci, poznávám různé autory a typy komiksů a rozhoduji se, co se mi bude líbit a co odsoudím navěky. Nebo alespoň na několik let. Ale teď nechám za sebe promlouvat pouze fotografie, protože právě obrazové vjemy jsou to, co je u komiksů důležité. Více jednotlivé komiksy okomentuji ve shrnujícím článku, který bude, doufám, co nevidět. 


Když jdu do knihovny pro komiksy, vždy si půjčím nějakou tu mangu. Tentokrát to byly Dveře Chaosu.


Klasika - stránky plné dívenek s obrovskýma očima.


Které mají podivné nápady a vlohy.


A repertoár minioblečů, kdyby náhodou...


Ztraceného válečníka jsem si přečetla za kratičkou cestu autobusem.


Kočky mám ráda, takže mě tenhle příběh i celkem bavil.


Rozhodně to však není žádné veledílo.


Spíš taková oddechovka pro děti. A milovníky koček.


Petr Kopl je ovšem jiné kafe, jeho komiksy se mi děsně líbí.


Dracula byl správně tajemný.


Četla jsem ho v noci a rozplývala se nad jeho kresbou.


No není super?


Jeho Procitnutí ve mě už tak úžasné pocity nevyvolalo.


Ale pořádně to vypadá dostatečně úžasně.


Jenom ta tematika asi nebyla úplně pro mě.


Více o tomto autorovi komiksů chci zmínit v samostatném tematickém článku.


Green Lantern patří do hrdinských komiksů.


Ač se mi líbí jeho barevnost, až tolik mě tenhle příběh nezaujal.


Ale když už nic, nepřišel mi tak šílený jako některé jiné.


A doma mám další dva díly, takže má ještě šanci mi ukázat, že je super.


Tak, pro dnešek je to vše - příští várku komiksů ukáži zase až budu mít co ukazovat, zatím se prokousávám dalšími, ale ještě toho nemám dost nafoceného a vlastně ani přečteného (prolistovaného).

Máte tyhle komiksy rádi? A souhlasíte s mým hodnocením nebo byste je popsali jinak?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)