středa 1. července 2015

Druhé narozeniny + nový design





Ahoj všichni! Tak je to znovu tady, ty měsíce týdny a dny utekly jako voda a náš blog slaví své druhé narozeniny. Připadne mi to jako malá chvíle, kdy jsme se s Adelicí rozhodly, že si knižní blog založíme. A přitom je to už tak vzdálené. 

Za ty dva roky psaní jsme stihly mnohé - přečetly jsme spoustu skvělých knih a pár těch méně dobrých, poznaly jsme nové lidi, které jsme si stihly oblíbit, vymyslely si různé projekty a probraly některé opravdu šíleně zajímavé nápady ohledně blogu, z nichž jsme některé zrealizovaly a jiné jen leží na dně našich messangerů a vysmívají se nám a naší nedůslednosti. Všeho všudy to byly hezké dva roky plné slov a voňavých stránek...

Ale tenhle den není jen náš, je to náš blog, kdo slaví narozeniny, takže dostal dárek v podobě designu. Adelica se uvolila, že nechá rozhodování ohledně nového vzhledu na mě, protože mi hlavou už dlouhou dobu výřily nápady, které jsem chtěla zrealizovat. Trvalo to dlouho a stálo to hodně přemýšlení, vymýšlení, přepracovávání a hlavně nadšení a nakonec vznikl vzhled, který teď můžete vidět. Ale jelikož nejsem žádný počítačový a designový machr, povolala jsem si na pomoc svého informatika, který, nutno podotknout, odedřel největší část práce a právě díky němu tenhle design vznikl. Takže díky! :)

Snad se vám nový vzhled bude líbit, myslím. že už byl opravdu potřeba. Určitě budeme ještě dolaďovat nějaké mouchy, občas změníme nějakou barvu nebo někam něco doplníme, ale tohle je víceméně finální vzhled Knižní louky. 

V rámci blogových narozenin jsem si pro vás vymyslela soutěž a pokud půjde vše tak, jak má, v pátek ji zveřejním a vy budete moci soutěžit o pěkné knihy. Tak se koukejte zapojit!

Děkujeme všem, kteří na náš blog rádi chodí, podporují nás, čtou naše články, komentují, nebo nás třeba vítají na srazech a podobných akcích. Je to hlavně o vás, knihomolech, protože bez čtenářů by blog neměl vůbec smysl. 

Jak se vám design líbí? Tak už zbývá snad jen jediné - přeji našemu blogu, ať se mu co nejdéle daří, stále máme chuť a sílu psát další a další články a hlavně to spolu vydržíme bez nějaké krevní msty... Vše nejlepší!

10 komentářů:

  1. Hodně štěěěstí zdráávííí! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nový design je moc pěkný, hodí se k blogu a celkově je přehledný. Za mně palec nahoru. A moc gratuluji k "narozeninám". :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vše nejlepšíííííííí :) a ten design je skvělý, hlavně fotky nahoře :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Nový vzhled je krásně přehledný, takže super! :) No a k druhým blogovým narozeninám přeji všechno nejlepší, ať vám to ještě nějaký ten pátek vydrží! :) Vždycky mám velkou radost, když vidím, že bloger dokáže být svému blogu věrný tak dlouho. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nový vzhľad je parádny a titulný obrázok má super nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nový design je rozhodně super, celé se to tu rozzářilo. Moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji vše nejlepší. Vzhled je hodně krásný a povedl se. :)

    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  8. Teda děvčata, to se vážně povedlo :) Design vypadá suprově :) Chválím.

    M.N. :)*

    OdpovědětVymazat
  9. trošku opožděně gratuluji k 2. narozeninám blogu. myslím, že jste na něm opravdu odvedly obě kus práce a nový design se mi moc líbí, opravdu se povedl ;-) jsem ráda, že sem můžu "zajít" :-) hodně sil a inspirace, krásných čtenářských zážitků a všeho dobrého do dalšího roku a dalšího a tak dále a tak dále :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)