pondělí 6. července 2015

Měsíční chvástačka za červen

meme od Judit.

Červen je pryč a já bych vám ráda v krátkosti představila knihy, které mi za těch 30 dnů přistály v pokoji. Poslední dobou je to slabší, protože mé úspory už dávno vyletěly oknem a zatím se mi nedaří najít žádný poklad. 


Celkem pět knih. Těší mě, že je to vlastně samá fantasy.


Když vyšel Zaklínač a jeho svět, knihomolové zaslintali, rozbili prasátko a běželi pro něj. Ani já s přítelem jsme neodolali...


Jeho provedení je opravdu mistrné. Děsivé, ale překrásné.


A v rámci své dráhy čtenáře Zaklínače jsem si koupila také Sapkowského povídkovou knihu Meč osudu, která mi ještě chyběla.


Tuhle knihu od Endeho jsem kdysi částečně četla kvůli škole a zamilovala jsem si ji. Trvalo to dlouho, ale konečně ji mohu dokončit - Děvčátko Momo a ukradený čas.


Neplánovala jsem hned dalšího Tolkiena, ale Netvoři a kritikové byli najednou vpodstatě vyprodaní, takže jsem je jen silou vůle a díky pomoci Zuzky získala.


Tohle argovské provedení je vážně krásné. Jsem ráda, že k sobě knihy tak ladí a vypadají dobře i pod obalem.


Na Město snících knih jsem narazila spíše náhodou. A tak moc se mi líbilo, že jsem si jej koupila. Myslím, že ho v brzké době i přečtu.


Pro knihy o knihách mám zkrátka slabost.


Tvůrci knihy si opravdu dali záležet na jejím vzhledu. O důvod více jí dát šanci co nejdříve.


Tak, to je ode mě protentokrát vše. Máte některou z těchto knih? A četli jste ji? A jaké byly vaše knižní přírůstky za červen?

6 komentářů:

  1. Z tvých knih nemám anijednu ale vypadají moc zajímavé. Vydání Pána prstenu se mi také moc líbí to, které jsi si koupila ale sama jsem ještě nic že světa pána prtenu necetla :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Endeho kniha má moc pěknou obálku a o knize slyším poprvé ;)
    Povídkové Zaklínače jsem četla a jsou to super povídky, měla bych už zase ve čtení pokračovat, skončila jsem u třetího dílu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ach, slintám! Skvělý výběr :) ... S Tolkienem souhlasím - je báječné, když spolu všechny knihy perfektně ladí :) Užij si čtení všech těchto krásek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní knihy - alespoň na pohled, osobně jsem četla jen Zaklínače a toho merlinužel doma ještě nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. páni, tak o Městu snících knih slyším poprvé, ale rozhodně se na něj blíže mrknu, díky za inspiraci :-) a souhlasím - to zpracování je perfektní :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)