čtvrtek 1. října 2015

Čtvrtky v parku ve čtvrtek v parku


Miluji hru se slovy a různá drobná jazyková potěšení každodenního života, takže jsem si už loni všemožně hrála s názvem knihy Čtvrtky v parku. Ale nakonec jsem se nedostala k tomu, abych si ji přečetla, podzim rychle utekl a já si usmyslela, že si ji tedy schovám do dalšího podzimu. Protože kdy jindy tuhle knihu číst než právě na podzim?

Ale přečíst si ji jen tak někdy by bylo moc nudné, tak jsem se nakonec rozhodla následovně - budu číst Čtvrtky v parku na podzim a to pouze v parku a ve čtvrtek. Prosté.


Myslím, že říjen je dostatečně podzimní měsíc (už padá listí, ale zatím nehrozí, že za pár hodin sezení v parku umrznu a nebo nebudu schopná příliš zkřehlými prsty ani otáčet stránky), tak jeho čtvrtky věnuji právě Čtvrtkům v parku.

Dnes je první říjnový čtvrteční den a já se odhodlaně vypravila do olomouckého parku, provedla krátkou fotodokumentaci (pro vás) a začetla se do Čtvrtků v parku.


Tak co, jdete do toho se mnou? Pokud máte knihu doma nebo jste přemýšleli, že si ji přečtete, směle do toho! Přidejte se ke mě a můžeme společně číst Čtvrtky v parku ve čtvrtek v parku. Protože co by byl život bez drobného bláznovství...

2 komentáře:

  1. Škoda jen, že nikdy nemám tolik času v Olomouci. Tam si stíhám číst maximálně na nádraží! Název zní lákavě, tak snad tě nezklame! Povedené fotky!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To se mi líbí :) Já si na podzim schovávám Dceru sněhu a Janu Eyerovou, tak se do toho pustím :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)