pátek 16. října 2015

Řecko provoněné knihami

Poslední týdny nám Bůh počasí opravdu nepřeje, naopak nám háže klacky pod nohy, fouká listí všemi směry a nechá na nás padat skoro neustálé krůpěje deště. Musím říct, že ač se mi líbí barevnost podzimu, tohle počasí mě spíše rozesmutňuje, než aby mě těšilo, a tak denně vzpomínám na horkost letošního léta a snažím se rozpomenout se, jaké to vlastně bylo cítit slunce na tváři. 

Konečně se mi splnil jeden z mých snů a v létě jsem poprvé na vlastní oči spatřila moře. Netušila jsem, jestli se mi bude povalování na pláži líbit a zda budu vůbec schopná vlézt do vody, ale nakonec jsem si to nadmíru užila. S přítelem jsme totiž vyjeli na dovolenou do Řecka. A zažili skoro 14 dnů provoněných knihami a sluncem. 

Ráda bych vám alespoň pár střípků z tohoto dobrodružství ukázala. Ač jsem se původně trošku bála, jsem ráda za to, že jsem se nakonec odhodlala jet a za to, jakou jsem měla společnost. Jen těžko se popisuje, jak krásné bylo pozorovat modravou vodu nebo se donekonečna cpát rybami a řeckým salátem, tak doufám, že budou fotografie mluvit samy za sebe.  Nechte na sebe zasvítit atmosféru léta!


 




















3 komentáře:

  1. To jsou jen tvé knížky nebo i přítele? Jsi musela jen číst a chudák přítel, ne? :D Dělám si srandu, super fotky! Kde jste byli?! My letos byli na Krétě, úžasné! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)