pátek 11. října 2013

Mé knižní série *6*

Meme by Roxanne.
Dnes se podívám na velmi smutnou sérii. Smutnou protože jde díl od dílu do kopru a nové obálky mě silně odpuzují. Skončila jsem šestým dílem, který mám ve velmi exklusivním vydání, jelikož tohle vydaní už nebylo k sehnání, tak mi kamarádka dala její vlastní tvorbu. Pro mě za mě mohla celý příběh klidně přepsat, napsala by to líp. Tak jdeme k otázkám.

1. Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
Jednou mi kamarádka dala na Vánoce první díl, zalíbilo se mi to a tak mi vždy dala dva díly ročně. jeden na Vánoce a jeden na narozeniny.

2. Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Zatím jen šest. Mám doma i sedmý a osmý, ty si chci taky přečíst, ale zatím to vypadá, že na zbytek série se vykašlu. Což nemám ve zvyku a štve mě to... Třeba mě sedmý nebo osmý díl přesvědčí ať dám Anitě ještě jednu šanci.

3. Co na tuhle sérii říkáš?
Jak já milovala začátky! Líbilo se mi jak Anita vyšetřovala různé nadpřirozené případy. Zklamalo mě, že v šestém díle žádný případ neměla. 

4. Který díl z celé série máš nejraději?
Nejspíš první. Anitu prvního dílu miluji. Chladná malá nekromantka, jeden pořádný případ a kamarád Edward, nelítostný ke všemu neživému.

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Samozřejmě, že Anita. Plus milion dalších postav... Jako třeba Ronnie a ten zrzavý pomocník Anity a taky Jean Claud, kdo by se neutápěl v jeho temně modrých očích? nejednu noc se mi o něm zdálo. 

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Žádnou takovou si nevybavuji.

7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
České, ta první vydaní. ty sem zbožňovala. Nové obálky mě vždy vzteky rozžhaví do běla, ano, tak moc se mi nelíbí.

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Kavárna šílenců :)

9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Nikdy nezapomenu na scénu, ve které si Anita se svým spolupracovníkem házeli hlavičkou dítěte a soutěžili, čí žaludek to vydrží delší dobu. To bylo hodně morbidní. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)