úterý 1. října 2013

Měsíční chvástačka - Září

Projekt od Judith.

Tak máme tady další měsíc a to ten školáky nenáviděný - Září. Jelikož já už školou povinná nejsem, vrásky mi tento měsíc nedělá. Za měsíc září mám "jen" 10 nových přírůstků. Oproti měsíci srpnu je to bída. 

První pětice knih:
Kniha [buzz] je pokračováním švédské detektivky [game], první díl jsem četla, tak si nenechám ujít pokračování, no ne? Kniha S elegancí ježka mě láká už pěkných pár let a konečně jsem se dostala k její koupi a snad se v blízké době dostanu i ke čtení. Knihy Krásné zlo, Myši a Strom jsem koupila ve slevě. O knize Myši jsem četla pár recenzí, ale od knihy Strom a Krásné zlo nevím co čekat. 

Další pětice knih:

Kniha Radleyovi Upíři od vedle je koupena též ve slevě. Knihu Mise mi doporučila Natalie. Tímto jí moc děkuji, knihu si přečtu po Divergenci :) Oceán na konci uličky jsem našla v novinkách a líbil se mi popis. Adler Olsen mě láká už nějaký pátek, konečně jsem na bazaru narazila na první díl. Už čekám jen na druhý, třetí a teď nově i na čtvrtý. Ready Player One - hra začíná mi připomíná knihu Erebos, která se mi moc líbila, takže jsem zvědavá jestli to knihu předčí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)