pondělí 30. září 2013

Mé knižní série *5*

Meme od Roxanne.
Dnes se podíváme na Anna Series, jde jen o dva díly, ale stojí za přečtení. Já osobně mám raději kratší série o maximálně pěti dílech. Příběhy natahované na patnáct dílů mě pomalu začínají nudit.

1. Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
V knihkupectví jsem dostala letáček s výpisem novinek. Název Anna krví oděná mě rozesmál. Ani nevím proč. Pak jsme se bavili s Veru a ona mě nějak navnadila (a to sérii ani nečetla), tak jsem si knihu koupila.

2. Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Samozřejmě oba dva. Jsou to krátké knihy a dobře se čtou.

3. Co na tuhle sérii říkáš?
Přes počáteční skepsi se mi série líbila.

4. Který díl z celé série máš nejraději?
Osobně se mi víc líbil druhý díl, přišel mi víc akční a napínavý.

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Měla jsem ráda kocoura Tybalta a Casovu maminku.

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Občas mě štvala samotná Anna a taky Cas. 

7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
V obálkách jsou rozdíly pouze v maličkostech, takže nemohu říct.

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Líbí se mi první díl. Druhý díl je moc červený (červenou barvu mám ráda, ale všeho moc škodí).

9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Jasně! Moc se mi líbila scéna z druhého dílu, kde procházeli lesem sebevrahů. To bylo strašidelné a nezapomenutelné. 

2 komentáře:

Každý komentář potěší. Děkujeme :)