pátek 1. listopadu 2013

Měsíční chvástačka - Říjen

Meme by Judith.

Ahoj lidičky. Opět tu máme další měsíc a s ním měsíční chvástačku. Za měsíc říjen jsem nastřádala 11 knih plus jednu, kterou jsem zapomněla zařadit do měsíční chvástačky za září.






Kniha Kouzlení je ta zatoulaná mrška, která měla být v září. Knihu jsem dostala od Veru k svátku i se záložkou vlastní výroby. Já se mám, co?


Samozřejmě mi nesmí chybět ani nový Darren, kterého už mám rozečteného. Kniha Nic vážného mě zaujala popisem, ale na databázi nemá moc dobré hodnocení. Četl jste ji někdo? Líbila se vám?




Knihu Hobit si plánuji přečíst už dlouho a konečně jsem se dokopala k její koupi. Kniha Druhý dech byla předlohou filmu Nedotknutelní, který je dobře hodnocený a lidem se líbí. Já film neviděla, rozhodla jsem se pro knihu. V hloubi duše jsem věděla, že jednou vyjde.




Město z popela, i když mě první díl nepotěšil a moc se mi nelíbil, na sérii nehodlám zanevřít. Dám ji ještě tak pět šancí...
Zabijáci - druhý díl série z oddělení Q. První díl jsem zatím nečetla, čekám až budu mít i třetí díl (možná i čtvrtý).



Další dvě severské detektivky. Kniha Mrazivé světlo je druhý díl knihy Poslední rituál. Každým dnem by mi měl přijít i díl třetí.
Skočný příliv mě hned zaujal. Pokoušela jsem se o něj ve třech soutěžích, ale neměla jsem štěstí, tak jsem si ho prostě koupila a strašně se na něj těším. Hlavně kvůli tomuto úžasnému videu.




Na tyto tři knihy se tak moc těším! Jde sice o šestý, sedmý a osmý díl, ale to nevadí. Pídila jsem u nakladatelství zda nevydají 1.-5. díl, ale bez odezvy. Prolezla jsem bezpočet stránek abych zjistila o posloupnosti knih mnohem více a zadařilo se. Kniha Medová past je sice šestým případem detektiva Cato Isaksena, ale je to první případ, ve kterém se k němu připojí, vyšetřovatelka se psem, kterého Cato nemůže vystát. Tudíž, je to první díl kde je i ona. Takže nemusím být smutná, že u nás prvních pět dílů nevyšlo (i když trochu sem).

Jako poslední je fotka, na které jsou všechny knihy za říjen. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)