neděle 3. listopadu 2013

Vlčí ostrov - Demonata (8)

Autor: Darren Shan
Originální název: Wolf Island
Počet stran: 184
Rok vydání: 2013 / originál 2008
Žánr: Sci-fi, fantasy pro děti a mládež

Anotace:

Při letu nad vrcholky stromů uvidíme vlkodlaky. Zmutované, surové, chlupaté obludnosti; samé tesáky, drápy a svaly. Vlk hluboko ve mně se pokouší probojovat na povrch, nehlasně vyje, odpovídá svým pokřiveným bratrům. Měl jsem se proměnit ve vlkodlaka.

Tajemný Stín dál buduje svou armádu démonů a zdá se, že se nezastaví před ničím, aby zničil celý lidský svět. A Grubbs Grady a jeho tým zatím zoufale hledají odpovědi, které by jim pomohly této hrozbě čelit. Ale když sledují novou stopu, narazí na nečekané, i když dobře známé nepřátele – Beránky. Prokletí rodu Gradyů se vrací v plné síle. Vlkodlaci jsou na útěku. A mají pořádný hlad.

Mé hodnocení: 

Konečně! Grubbs nám dospěl a nechoval se jako umrčený malý fracek, chránící vše co dýchá. To zvíře uvnitř něj ho změnilo k lepšímu. Tak horlivého do boje a do pomsty jsem ho ještě v žádném díle neviděla. Nový Grubbs se mi moc líbil.
Začalo mi to připomínat něco ze Ságy o Darrenu Shanovi. Tenhle díl se mi fakt líbil. Hlavně v něm byl můj oblíbený Žralok, i když to s ním na konci nevypadalo moc dobře zachoval si svůj šarm a vůdcovského ducha. V díle byly i nějaké nové postavy jako například podivín Timas, kterého jsem si hned zamilovala. 
Vlčí ostrov je příhodný název pro tuto knihu. Ostrov se mi moc líbil a jsem ráda, že Grubbs se na něm cítil jako doma. Cítil ze všemi vlky a snažil se je chránit. Bylo to svým způsobem milé.
Nevím zda se modlit aby co nejdřív byl další díl, nebo raději ne, protože tahle skvělá série už brzy skončí a dalšího dílu se bojím, hlavně kvůli konci tohoto dílu…  

Citace:

Říkají si sice Beránci, ale když vcházíme z prosluněné střechy do šera na schodišti, říkám si, že to jsou spíš Lvi - a my jsme zrovna vlezli do jejich brlohu.

"Drž klapačku, ty geniální idiote!" zasměju se. "A utíkej!"

Jenže já jsem Grubbs Grady. Kouzelník. Vlkodlak. Kah-gaš. Já neustupuju.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)