pondělí 18. listopadu 2013

Měsíční chvástačka za říjen

Meme od Judit

No, tak jsem zase tady se svými dokonalými kamarádkami knihami... Tenhle měsíc to je celkem hrůza se světlem, když přijdu ze školy, už je šero a o víkendu zase spím přes den.. :D Ale dnes jsem to vyfotila i přes to, že u nás posledních několik dnů panuje mlha a slunce zapomnělo, že to tady existuje...


Tentokrát jsem získala celkem třináct knih, což je docela hodně moc a nevím, kdy to počtu... Přibyl mi celkem velký počet knih, které jsou tak nějak do modra, což rozhodně nebyl záměr, protože modrou zrovna moc nemusím...


Posehnala jsem několik anglických knih.. Čtu teď ve škole hodně americkou literaturu, tak jsem si něco málo pořídila... The Halloween Tree od Bradburyho jsme koupili s mým milým na Halloweena, že si počtem... To Kill a Mockingbird (Jako zabít ptáčka) jsem už delší dobu chtěla a tahle obálka byla dokonalá.. The Catcher in the Rye (Kdo chytá v žitě) je na pořadí a u toho je i reálné, že to přečtu letos.. A potom ještě povídky od Irvinga, je to sbírka, nejznámější je asi The Legend of Sleepy Hollow (Ospalá díla) a Rip Van Winkle, to už jsem dokonce četla a baví mě to, Irvingovy příběhy jsou úplná hudba pro uši, nebo oči, záleží jak to člověk vezme...


Vražda není hra je pokračování, první díl jsem už četla a mám na něj tu i recenzi - Koláč s kapkou jedu, toto je druhý díl, ani jsem nevěděla, že už to má vyjít, byla jsem překvapená, když jsem se s Adelicí vydala do nového knihkupectví a našla ji tam, ale hned byla moje. Zlodějku knih už chci delší dobu, ale jednu dobu byla vyprodaná na mém oblíbeném e-shopu a je to pořádná bachratica, tak jsem to zatím nečetla, rozhodně se na to chystám, ale očekávám tak trochu smutné věci, takže se do toho nehrnu...


Dívku, která sahala po hvězdách už jsem četla, je to dokonalá kniha a dokonce tu na ni je recenze. :) na Pod nekonečnou oblohou jsem narazila náhodou, je to první díl nějaké série, nevím, jaké to bude, ale zdálo se mi to celkem sympatické a trochu jiné od toho, co doma mám, tak to zkusím.. Navíc ji napsala moje jmenovkyně, tož by to mělo být hezké.


Na Sirotky z Brooklynu jsem narazila v levných knihách a celkem mě to zaujalo, je to detektivka, ale jako jedna z hlavních postav by tu měl být muž, který má trochu problémy se zařadit do normálního života. Stejným tématem se zabývá i Žena, která se ponořila do srdce světa, měl by tu být autista, ráda bych si to přečetla tak příští rok, tak uvidíme...



Ahoj z nebe mě zaujalo už v září, údajně by tu měl být informatik, který nějaké ženě sestrojí program, díky kterému bude moci psát své již mrtvé babičce, buď to bude naprosto trapné nebo taky naprosto skvělé, tak jsem na to celkem zvědavá.. Přízračný svět Alaizabel Crayové je kniha, která mi nepřijde nějak známá, už je tu taky na pultech pár let a já na ni narazila náhodou na databaziknih. Světlověk je na tom podobně, našla jsem to prostě jaksi náhodou a přišlo mi, že by to mohlo být fajn - prý z řady New Weird, což je tedy pojmenování, které mi jaksi uniklo a budu to muset blíže prozkoumat...

Tak, knih je to docela dost, různé druhy, nějaké ty pro mladší, docela dost i pro dospělé, tentokrát asi nic pro děti... :D Mám z nich samozřejmě radost a už se moc těším, až je všechny přečtu (většinu knih si schovávám na dobu své nezaměstnanosti...). Brzy tu budu zase s článkem za listopad, už teď se mi dělá hromádka na poličce. Zatím se mějte všichni krásně a nakupujte knihy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)