úterý 10. června 2014

Měsíční chvástačka za duben

Meme od Judit

Jako další ze svých restů dodávám chvástačku za měsíc duben, ta byla za poslední tři měsíce asi nejbohatší a já vám knihy v krátkosti představím.


Pokud se nepletu (a je to dost možné, nejsem žádný Turing), nastřádala jsem za květen celkem 13 knih (15 pokud Hornbye počítám za tři). A každá má svůj vlastní příběh.


Čarodějku Winnie jsem si plná rozhořčení a slz koupila po své první nevydařené zkoušce, byla to rána, musela jsem to nějak zalepit. Někdy bych ráda zveřejnila článek s fotkami ilustrací, jsou totiž úžasné. Americký Derviš mi padl do oka v Levných knihách.


Zvláštní smutek citronového koláče mě lákal už delší dobu, koupila jsem si ho na brněnském knižním srazu po debatě s Verunkou z Knižního přátelství, taky má knihu doma. Karel Kryl slavil letos dvojité výročí, bylo to přesně dvacet let od jeho smrti a sedmdesát let od jeho narození, já si to nenechala ujít ani ve víru učení a jeho Kníška je dalších z několika, ktero jsem si pořídila. Nádherné bytosti mě dlouho lákaly, konečně jsem si je koupila a už jsem je četla, brzy bude recenze.

Od mého milovaného jsem dostala první a třetí díl Lichožroutů, druhý byl tou dobou nedostupný, a tak jsem si ho koupila dodatečně. Vidím to, co vrah bude určitě zajímavá četba. Podezřelý je svým způsobem zvláštní. Vyhrála jsem jej totiž na knižním srazu, vybrala jsem si ho sama a dle recenze z Knižního kukátka si myslím, že se mi bude líbit.

Od Nicka Hornbye jsem četla Jak na věc (a viděla jsem i povedený film), má skvělý styl psaní, těším se, až si přečtu něco dalšího, toto je kniha, ve které jsou tři jeho knihy. Lisey a její příběh mi věnovala Adélka, moje skvělá spolublogerka. Někdo mě chce zabít mě zaujalo při studiu a chci to zkusit.


A nakonec Paranormálové. První knihu jsem si kupovala loni v létě ve zlínském knižním outletu, teď jsem se dostala i ke zbylým dvěma částem. Určitě to bude dobrá série, těším se.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)