čtvrtek 24. července 2014

Ještě než začnu... (2)


Jsem ráda, že se Vám můj nový projekt líbí. Úspěšně jsem přečetla Marinu, která ve mně nejspíš zanechá stopu. Byla to úžasná kniha, ale teď se nebudu věnovat tomu co bylo, nýbrž tomu co bude.
Dnes, a troufám si říct, že nejspíš minimálně další týden, mi bude dělat společnost sám mistr hororu Stephen King. Určitě všichni znáte knihu Osvícení a určitě i všichni víte, že King napsal jeho pokračování, které se jmenuje Doktor Spánek. Moc se na knihu těším a doufám, že budu mít na čtení dost času. Knihu mám od 24. dubna 2014, takže je v mém vlastnictví celkem chvíli.
Četli jste knihu? Líbila se Vám?

Anotace:

Stephen King v knize Doktor Spánek navazuje na svůj předchozí román Osvícení, takže se opět setkáme se známými hrdiny. Malý Danny dospěl a přes svá dobrá předsevzetí se vydal v otcových stopách alkoholismu a záchvatů zuřivosti. Nakonec se však pití dokáže vzdát, usadí se v malém poklidném městečku a začne pracovat v domově důchodců. Zvláštní duševní schopnosti, které mu do určité míry zůstaly, mu pomáhají poskytovat útěchu umírajícím. Pomocníkem je mu kočka, která umí předvídat budoucnost, a Dan se stane „doktorem Spánkem“. Nečekaně však naváže telepatické spojení s dvanáctiletou Abrou, která se na něj obrací se zoufalou prosbou o pomoc...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)