úterý 8. července 2014

Sklenice plná knih - třetí tah


Ahoj lidičky,
dnes jsem opět neodolala a hrábla si do Sklenice. Můj vedrem zavařený mozek odmítal vybírat knihu a není nic jednodušší než sáhnout do sklenice a vytáhnout jeden papírek. S dnešním výběrem jsem naprosto spokojená. Vytáhla jsem si knihu Koralína od Neila Gaimana, kterou mám ve své knihovničce od 27.12. 2013. Na knihu jsem zvědavá. Moc jsem se k jejímu přečtení nehrnula, jelikož jsem viděla film, i když šlo více méně o pohádku docela mě děsila...



6 komentářů:

  1. Tak to je ovšem luxusní tah, závidím!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nejdřív viděla film a měla jsem z něj noční můry - doslova, byla jsem i náměsíčná :D. Na podruhé už tak děsivý nebyl, spíš to bylo o tom prvním nečekání té hrůzy. Pak jsem musela mít i knihu, když jsem si jí všimla v knihkupectví, a zklamala mě. Nejspíš to bylo kvůli filmu, který byl skvělý. Ale chystám se knihu přečíst znovu a udělat si na ni čerstvý názor :).
    Doufám, že se tobě bude líbit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha se mi zatím líbí, je pravda, že co jsem film viděla už uběhla spousta času. Tak si to moc nepamatuji, ale jak jsem se u toho bála, na to nezapomenu :D Každopádně jak to dočtu tak si to asi pustím :)

      Vymazat
  3. Koralina je super, já jí četla z knihovny a film se mi hrozně líbil :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)