pondělí 8. září 2014

Ještě než začnu... (8)


Jelikož mě přepadla "smrtelná rýmečka", tak jsem sáhla po knize, kterou každý teď čte (byla nejblíž postele). Doufám, že mi uleví a uvolní mi dutiny. No dobře tak naivní nebudu, možná ji začnu číst až mi bude lépe. Knihu jsem si dovezla v pátek když jsem byla s mamkou ve městě. Jsem zvědavá jak se mi kniha bude líbit. 
Labyrint má fakt pěknou obálku (pod filmovým přebalem, filmový obal uklidním do hloubi šuplíku, kde už je schovaná filmová obálka Nástrojů smrti.

Anotace (nejspíš zbytečná):
Thomas se probudí ve výtahu a nepamatuje si nic kromě vlastního jména. Vynoří se do světa, kde žije asi šedesát dospívajících chlapců, kteří se naučili přežít v naprosto uzavřeném prostředí. Každých třicet dní se objeví nový chlapec. Původní skupina je už na místě asi dva roky a marně se snaží uniknout labyrintem, který obklopuje jejich životní prostor. Už se vzdávají naděje. Pak se ale objeví dívka v bezvědomí a jejich svět se začne měnit...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)