středa 26. listopadu 2014

Ještě než začnu... (18)


Ahoj :)
konečně jsem se dostala k této knize, na kterou jsem zvědavá. Dohodly jsme se s Žanet, že si dáme společné čtení, ale jelikož Žanet má moc povinností, tak jsme se dohodly, že až bude mít víc času, přečteme si jinou knihu. Ale to je až do budoucna. Od autora jsem si pořídila i jeho první knihu, ke které jsem se chtěla dostat, než vyjde tahle kráska. Bohužel jsem se k jeho prvotině nedostala a víc jsem se těšila na tuhle, tak se na ni vrhnu. 

Četli jste někdo tuhle knihu, která má úžasnou obálku a je pod přebalem pěkně děsivá?


Anotace:
Napínavý román s detektivní zápletkou a překvapujícím rozuzlením. Patrick Rush, novinář ze známého celostátního deníku National Star, chová od dětství ambice stát se spisovatelem. Běžné životní starosti mu nedovolují, aby se této své touze věnoval naplno. Poté, co ovdoví, zůstává sám s malým milovaným synem, který pro něj znamená všechno. Jednoho dne náhodou narazí na inzerát propagující kroužek tvůrčího psaní a rozhodne se, že to zkusí. Pokusy jeho kolegů v kroužku se nesou vesměs v horrorovém ladění. Jenže literární žánr se brzy začíná mísit se skutečností. Dochází k vraždám, které se podobají tomu, co v kroužku ze své práce předčítala jedna z účastnic. Navíc Patrickovi někdo unese synka. Autor ke svému záměru využívá přechodů mezi světem snů, světem literatury a světem reálným. Čtenáře vede tam, kam potřebuje, aby celek vyzněl dokonale dramaticky. Poskytuje řadu stop, jejichž počet se ale až do konečného vyvrcholení nezužuje...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)