sobota 22. listopadu 2014

Zahrada: Lovec dorazila!

V létě jsem obdržela recenzní výtisk úžasné knihy Zahrada sféra od autorky Jany Richterové. Nyní mi dorazil i druhý díl, opět formou recenzního výtisku (za což děkuji autorce i nakladatelství Kruh) a já se do knihy musela co nejdříve pustit. (a zatím jsem opět okouzlená a plná rozporuplných pocitů)

Už jsem několikrát psala o tom, jak je v Olomouci krásně. Protentokrát mi zdejší park opět posloužil jako skvělé místo pro focení a já sem jela cíleně i se Zahradou. Co se dělo dále už bylo spíše rukou osudu, protože jsem se vydala do jednoho ze zákoutí parku na popud "čehosi" a zde objevila naprosto dokonalý koutek právě pro tuto knihu. Možná trochu pochmurné, ale podle mě výstižné.


Ta stolička tam prostě "byla". 


Podzim už pomalu mizí, ale zrovna k téhle knize se současná barva listí dokonale hodí.


Taková schovka, hned bych si tam postavila bunkr a s knihou se uvelebila.


Tohle místo mě na pár momentů naprosto okouzlilo.


Kniha se sem tak hodí, že téměř není vidět.


Zátiší s knihou


Líbilo se mi to tam celé, i přilehlý dům.


A dokonce měli kůlničku. Myslím, že by to visící nářadí dokázal Lovec dobře využít ve snech.

Jsem nadšená. S touhle knihou v tašce jsem totiž ochotna věřit téměř čemukoliv od čarodějnictví přes zázraky až po telepatii. A že jsem ji stihla pofotit právě tady a teď, to je pro mě tak trochu malý zázrak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)