sobota 17. ledna 2015

Knižní a blogerské plány na rok 2015

Ahoj všichni! Už jsem se vám chlubila s tím, co jsem vše prožila v roce minulém a také jsem vyhodnotila ty nejlepší knihy posledních dvou let a vytvořila dvakrát TOP 10, teď jsou na řadě plány na tento rok. A co mě (respektive klidně i vás) letos čeká?

  • dál budu pokračovat v Potter-tonu a přečtu alespoň dva další díly Harryho v angličtině (+nějakou doplňkovou knihu, třeba famfrpálovou)
  • zapojím se do společného čtení Tolkiena, které pořádá Terka 
  • uspořádám komiksový maraton, který vypukne velmi brzy a dozvíte se více (a zdá se, že budu mít i spolupořadatele)
  • po komiksovém maratonu bych se ráda vrhla také na fantasy maraton, protože hlavním cílem letošního roku je přečíst spoustu úžasných fantasy knih! (v rámci fantasy shltnu klasiky typu Tolkiena, Pratchetta nebo Gaimana a připojím také spoustu těch, co jsou pro mé uši neznámé a řadí se do moderní fantasy)
  • zapojím se do pár projektů jiných blogerů (např. Stáří není bez krásy atd...)
  • přečtu 53 titulů (knih, komiksů), abych si mohla na konci roku říci, že jsem každý týden přečetla knihu (protože můj původní plán číst každý den je bohužel nereálný)
  • uspořádáme s Terezkou Olomoucký knižní sraz (těšte se, brzy se dozvíte více!)
  • pondělky budou nadále dny pro recenze, ráda bych jich za letošní rok sepsala tak kolem třiceti, stejně jako loni, což mi vyhovovalo
  • středu má zamluvené Číst se (ne)dá všude (budu pokračovat) a Miss kniha (pokračování tohoto projektu je ještě ve zvážení)
  • budu číst knihy v angličtině (nějakého Dahla a celkově ty, co mám doma a zrovna mi padnou do oka)
  • pátky nechávám volné článkům všeho typu v rámci rubriky Ze života knihomola, těšit se můžete třeba na článek o naprosto dokonalé knižní kavárně, kterou máme v Olomouci, nebo o tom, jak jsem založila knižní kroužek
  • ale hlavně si budu užívat knihomolství a čtení všeho, na co budu mít chuť, jezdění na úžasné srazy, potkávání těch nejlepších knihomolů a všechno to, co k tomu patří
Užijte si tento rok a ať už jsou vaše plány jakékoliv, přeji vám, aby vám vyšly! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)