neděle 15. března 2015

Ještě než začnu... (33)


Maraton s názvem Čteme Darrena je plném proudu. Za měsíc únor jsem přečetla dvě jeho knihy. Nejprve jsem ukončila Ságu Lartena Hroozleyho a s posledním dnes měsíce února jsem rozečetla první díl série s názvem ZOM-B. A v maratonu pokračuji dál. Tento měsíc mám zálusk na re-reading prvních tří dílů Ságy Darrena Shana. Dnes začnu prvním dílem, který nese  název Madame Okta. V článku najdete fotky prvních tří dílů, jelikož bych je chtěla přečíst hned po sobě. Už se neskutečně těším, tuto sérii jsem nečetla už dlouho. Pokud sérii neznáte, tak doporučuji! Je to nejlepší série jakou jsem kdy četla i přesto, že má 12 dílů. Nejvíc se těším na druhý díl, který je můj nejoblíbenější. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)