sobota 2. května 2015

Bazar knih



Konečně jsem překonala hranici 400 knih, které mám doma. Jelikož už je nemám kam dávat, tak jsem se rozhodla, že je nabídnu vám. Jedná se o knihy, které jsem četla a nelíbily se mi. Nebo četla a už je doma mít nechci. A nebo jsem je někdy chtěla číst, ale už jsem si to rozmyslela a nebo jsem ze žánru vyrostla. Tak se kochejte, na konci článku najdete info jak mě kontaktovat.



Atlas mraků - Prodáno



Milion malých střípků - Prodáno



Temný anděl (oba díly) - Prodáno


Dexter - Prodáno






Dítě zvané "To" - Prodáno



Pokud máte o nějakou knihu zájem poštovné je 50,-
Kontaktovat mě můžete v komentářích nebo na mém osobním facebooku.
Preferuji platbu předem na účet, ale klidně se můžeme dohodnout.
Snad se vám nějaké knihy zalíbí a poskytnete jim nový domov.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)