sobota 30. května 2015

Měsíční chvástačka - květen


Máj, lásky čas, pominul a s ním přišlo 11 knih. Pěstovat lásku ke knihám je velice obtížné, obzvlášť když jsem v depresi z množství nepřečtených knih, které se mi válí doma. Ale přece bych chudinky nenechala ležet v knihkupectví, kde na ně každý sahá. Myslela jsem si, že květen bude na přírůstky spíše průměrný, ale dnes jsem byla s Veru ve městě a moje hromádka se tak nějak zdvojnásobila.



Všechny krásky pohromadě.


Ani tento měsíc mi nemohlo chybět nic od mého oblíbence. Jelikož mi Žanetka poslala slevu do dobrovského, tak jsem ji musela patřičně využit, tak jsem se dnes vydala s Veru na nákupy a už jsem si odnášela Pavučinu snů a Zhubni (Ano Miško, konečně!). Aby toho nebylo málo, tak Žanetka dělala pořádek v domácí knihovně a našla tam dva kingy! Za pakatel mi je prodala, ta holka je prostě boží!


Knihu Ty a Pět jsem si pořídila jen tak, protože jsem na to zrovna měla :D Pět už jsem měla v plánu delší dobu, ale vždycky jsem si ji zapomněla koupit. Vždy byla kniha, kterou jsem zrovna "potřebovala" mnohem víc. Nejnovější Kepler mi nesměl chybět. Už jsem ho rozečetla a zatím se mi to líbí. Na Dívku, která se třpytila jsem narazila na bazaru, tak jsem jí neodolala, přece ji King doporučuje... 


A dnes jsem si pořídila ještě tyto krásky (trošku jsem se utrhla ze řetězu...hi). Slíbila jsem Veru, že spolu půjdeme na Papírová města do kina, tak si je snad stihnu přečíst. Při té příležitosti jsem sáhla i po Kateřinách. Nakonec Cesta do nekonečna. Na FB u někoho jsem četla, že knihu četl v anglickém jazyce. Docela mě štvalo, že u nás kniha nevyšla... až do teď. Tak, že kniha poputuje ke mně bylo rozhodnuto hned u vchodu, kde ji vystavovali. Jsem ráda, že jsem zatím neviděla film, takže si první přečtu knihu. 

Líbí se vám moje nové knihy? A co vy? Pochlubte se :)

3 komentáře:

  1. Nádherné kousky, hlavně Pět závidím, vždycky utratím peníze za jiné knihy, protože na ni u nás nedokážu narazit :( Ale zato jsem si tento měsíc pořídila pěknou hromádku :) Aspoň něco :D
    http://kit731.blog.cz/1505/nakupni-horecka

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé kousky! :) Na Papírová města se hodně těším doufám že tuto knihu začnu číst další měsíc. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy, Papírová města mi moc k srdci neprirostla ale dam šanci Katerinam :) a na Cestu do nekonečna se velmi Těšín az mi v červnu prijde

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)