pátek 31. července 2015

Měsíční chvástačka za červenec

Meme od Judit.

Tentokrát jsem se držela velmi velmi zkrátka a výsledkem je to, že mám pouhé tři nové knihy za celý měsíc červenec. Docela úspěch, co? Ne snad, že bych už dál nechtěla knihy kupovat, ani se nesnažím se nějak trestat, to ani náhodou. Jen jsem teď v létě jaksi více na mizině než normálně a navíc už nemám opět žádné místo v poličkách na knihy. Ale však ona je to pořád ta stejná písnička dokola... :)


Všechny červencové knihy pohromadě. Jak prosté.


A znovu, tentokráte shora, což je o dost hezčí pohled.


Poslední divočinu jsem si chtěla už dlouho koupit, protože je to kniha, která by se mi opravdu mohla líbit. Nakonec jsem si ji pořídila až teď k blogovým narozeninám.
 

Vypadá skvěle i zezadu, že?

 Z této série jsem měla doma první a třetí díl. Ženu v kleci jsem nedávno četla (recenze) a moc se mi líbila, tak jsem si konečně dokoupila u ten druhý díl a tedy Zabijáky. Doufám, že během léta postupně dokoupím vše, co v této sérii u Hostu vyšlo.


Využila jsem letních hostových slev a nakonec jsem se rozhodla, že to zkusím i se sérií od Petera Maye a koupila si Skálu. Plánuji nějaké čtení detektivek, nejspíše po na začátku roku 2016, tak si vytvořím menší zásobu, protože detektivky mám vesměs přečtené.


Tak, to je za červenec všechno. Tentokrát jsem přečetla více knih než koupila a to se mi nestalo už.. No dost možná léta. Takže jsem na sebe vlastně tak trošku pyšná. A jaké knihy jste si pořídili vy?

5 komentářů:

  1. jako poslední jsem si teď pořídila Cestu věčnou nocí od Veronicy Rossi, protože za 45 Kč je to skoro zadarmo + navíc když vezmu v potaz to množství chyb a překlepů v českém vydání... ale série je to skvělá :-)

    Poslední divočina má úžasnou obálku, a taky mě zaujala, takže si nejspíš též přečtu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky :) Láká mě hlavně Skála :) A Poslední divočina má nádhernou obálku :) Tak přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu knihu nemám ale gratuluji, já si tento měsíc žádnou nekoupila, a to se stalo poprvé :D

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja som si kúpila Poslednú divočinu v júni - bola v zľave za 4€, tak som sa tomu veľmi potešila. Tiež mám takéto príbehy rada. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tři knihy za měsíc, to je pořád slušné, řekla bych :) Také bych si jednou chtěla přečíst Skálu...tak jsem zvědavá, kdy se k ní dostanu :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)