sobota 5. prosince 2015

Měsíční shrnutí - listopad


A začal nám prosinec, ale zatím se ještě podíváme na minulý měsíc a jak jsem si vedla v knižním světě. Jako obvykle s aktivitou na blogu jsem dost na štíru, což mě mrzí, ale nápady nepřichází a do recenzí se mi moc nechce. S nákupem a přečtenými knihami to nebylo o moc lepší. Ale blíží se svátky, nějaké ty čtecí maratony a já si to hodlám užít.

Listopad

Koupeno 6 knih
Přečteno 5 knih

Pěkně se mi skóre začíná vyrovnávat a kdybych trochu víc zapracovala na Dálecké generaci mohly moji statistiku zdobit dvě šestky. 
Které knihy teda obohatily moji knihovničku?


Samozřejmě mi nesměl chybět nový Nesbø a jeho Půlnoční slunce, z prvního dílu jsem byla naprosto nadšená. Jak tomu bývá zvykem, tak druhý díl o něco slabší, ale i tak se mi líbil. Oba díly určitě všem doporučuji. Knihu mi koupila mamka, jelikož mně se do města moc nechtělo, tak jsem ji napsala název a ona mi knihu dovezla. Hodná mamka...


V listopadu jsem se měla sejít s kamarádkou a to se ovšem neobešlo bez návštěvy knihkupectví. Čtenář z vlaku v 6.27 má skvělou anotaci a hned mě zaujal. Frankieho otázky před spaním jsem nutně potřebovala od té doby, co jsem na knihu omyle narazila na internetu. Kniha už na mě čeká v posteli, tak jsem zvědavá. Obě knihy nemají ani 250 stran, takže se nejedná o žádné bichle, na které momentálně nemám moc chuť.


A ke konci měsíce jsem si taky s mamkou a její kamarádkou udělaly výlet do Olomouce, kde v Šantovce probíhal Nightshoping, takže u Dobrovského mě čekala příjemná sleva 20%. Na to se vždy nechám nalákat. Domů se mnou odcházely tři knihy pro každou příležitost. Až si budu chtít někdy poplakat, sáhnu po knize Pořád jsem to já. Hned na to si nejspíš pobrečím i u filmové verze s mojí oblíbenkyní Julianne More. Napínavé knihy mám ráda a tak mi nemohla chybět ani Nehoda, anotace zní opravdu dobře. A když budu chtít být zvědavá, tak si přečtu Losí hovno. Koho by ten název nezaujal? Prostě musím zjistit, co se za ním skrývá, i když anotace to prozradila a navíc v ní byla jedna postava přirovnaná k postavám Stephena Kinga. To jsem musela mít...

To jsou moje nové knihy za měsíc listopad. A co přečtené knihy?

Urshula Poznanski - Pět (99-320 strana)
Andrew Smith - Kukuřičný město (352 stran)
Jo Nesbø - Půlnoční slunce (213 stran)
Stephen King - Dolores Claiborneová (224 stran)
Dominik Landsman - Deníček moderního fotra (200 stran)
Nicholas Briggs - Doctor Who: Dálecká generace (82/268 stran)

Sečteno podtrženo za listopad jsem přečetla 1292 stran. Hrozně se podceňuji, vždy si myslím, že se přes magickou tisícovku nedostanu a ono to jde. Jsem se sebou spokojená.

A co vy? Četli jste nějakou z mých knih? Ráda si přečtu vaše názory :)

Těším se na vás u poslední chvástačky tohoto roku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)