pondělí 1. července 2013

Seznamte se Adelica

Ahoj lidi,
jmenuji se Adéla, ale tady budu publikovat jako Adelica, takže moje skutečné jméno klidně zapomeňte. Narodila jsem se 10. srpna 1992, takže v blízké době očekávám plno gratulací. J
Miluju zvířata, doma mám rošťáka jezevčíka jménem Míša, je to můj rozmazlenec .

Mám ráda knihy, což je pochopitelné vzhledem k povaze blogu. Žánr dystopie, sci-fi, fantasy, horory a v neposlední řadě severské detektivky jsou mi blízké. Poslední dobou hlavně ty detektivky, na které jsem přesídlila díky Veru. Z autorů mám ráda Darrena Shana, Stephena Kinga, Larse Keplera a pomalu, ale jistě propadám kouzlu Joa Nesbøho. To ale neznamená, že když se mi zalíbí popis knihy, která není od mého oblíbence, že si ji nekoupím. Miluju nakupování knih, což je paradox, protože jakékoliv jiné nakupování z hlouby duše nesnáším. Pokud ovšem dostanu do rukou katalog AVON, tak jsem k neudržení. Miluju jejich tělové spreje (mimochodem mám jich 25) a laky na nehty (těch mám taky kolem 20). Voní mi hlavně vanilka, mandle a ovocné vůně, vůni kokosu moc nemusím (ale tělový sprej s kokosem mám). Sem možná malinko ulítlá, přiznávám. Mám ráda zelenou barvu (design blogu je by me :D). Pokoj mám společný s bratrem, ale je zařízený podle mě. Někdy bych chtěla bratra uklidit do skříně aby bylo víc místa na knihy, kterých mám 180 a doufám, že jich jednou budu mít mnohem, mnohem víc. Jinak bratra mám ráda stejně jako celou svoji rodinu.

Dále mám ráda filmy, v podstatě žánrově stejné jako knihy. S rozdílem filmů o superhrdinech (Iron man, X-men atd.), které miluju, ale komiksové knihy nečtu, na můj vkus je v nich málo písmenek. Jedinný komiks, který jsem přečetla, napsal Joe Hill (pro neznalé je to syn Stephena Kinga) a ilustroval ho Gabriel Rodriguez, jehož kresby se mi vážně líbily. Písničky poslouchám rockovější, nejraději mám My Chemical Romance, Vypsanou Fixu,Wohnout. Nepohrdnu ani moderní hudbou pokud má pěknou melodii.

Nejsem nijak zvlášť společenský typ, z těch let jsem asi vyrostla. Nerada utrácím za alkohol, ale jsem kuřačka. Dokud budu mít peníze na knihy, tak s kouřením nepřestanu. Víkendy trávím většinou s knihou nebo nějakým filmem. Pátky většinou trávím s Veru nebo hraním PC her, což je další neřest. Mám ráda klasickou hru crash bandicoot, nejraději 1 a 2. Dále hraji American McGee's Alice a její pokračování Alice Madness Returns. Zkoušela jsem hrát i Devil May Cry a na první pohled jsem se zamilovala do Danteho, ale na tu hru jsem až příliš levá. :D
To je o mně asi všechno. Pokud byste se chtěli na něco zeptat, stačí mě kontaktovat. 

Zde jako bonus obrázek Danteho


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)