pondělí 14. října 2013

Měsíční chvástačka za září

Meme od Judit

Ano, tentokrát jsem to naprosto zazdila (nebo spíš stále posouvala), škola mi dává na frak (že by ty čtyři jazyky byly nakonec až moc?), takže jsem se k nafocení knih, co jsem si ukořistila za září, dostala až teď. Mrzí mě kvalita fotek, ale bohužel jsem nemohla zrovna knihy pofotit za denního světla, takže to bude takové trošku horší. Všechny obálky vypadají ve skutečnosti o moc líp. A teď už k mému zářijovému úlovku.


Celkem to dělá devět knih, doufám, že jsem na nic nezapomněla, ale nemělo by se to stát. Pokusím se to celé znovu nafotit ve chvíli, kdy nebude v mém pokoji takové šero, protože je to fakt škoda...

Ne všechny úlovky se mi povedly dokonale. Až po zakoupení jsem zjistila, že Vraždy podle Grimmů jsou druhou knihou, takže si ještě budu muset koupit tu, co téhle předcházela. Podobné je to s knihou Zvíře, ale ta je snad nějaká šestá nebo sedmá, ještě se rozmýšlím, zda ji mám prostě přečíst nebo ji nějak prodat, ani jedna varianta mi není tak úplně po chuti... o Zahradě kostí jsem toho slyšela už hodně, takže jsem na ni zvědavá.
Obě obálky jsou naprosto úžasné. Na Ready Player One se teprve chystám, jsem zvědavá, jak se mi to bude líbit, doufám že moc. Nonstop knihkupectví pana Penumbry jsem dočetla před pár dny a byla to dokonalá kniha!! Tematicky jsou si prý podobné, takže by se mi měla líbit i ta od Ernesta Clinea.

Ve svém prvním týdnu školu jsem se rozhodla, že potřebuji odměnu, za to, že chodím do školy, tak jsem si zaběhla vybrat něco do Neoluxoru, krom toho, že jsem tu narazila na knihu Děti víl s krásnou obálkou, která vypadá tak pro děti od deseti let (něco takového je i v doporučení), je to nějaký steampunk a strašně se mi líbila, jsem tu poznala také naprosto úžasnou prodavačku a pisatelku recenzí v jedné osobě, jejíž blog máme teď naboku ve spřátelených, takže se klidně podívejte... Pomezí světa by mohlo stát za přečtení, uvidíme. Na The Perks of being a Wallflower od Stephena Chboskyho jsem už dělala recenzi (česky je to Ten, kdo stojí v koutě), kniha se mi líbila moc a ta obálka je naprosto bombastická!!!


A teď to nejlepší na konec. Tuhle krásnu budu muset rozhodně nafotit znova... Pořídila jsem si kompletního Sherlocka Holmese, v angličtině!! Z knihy jsem naprosto nadšená, je skvělá, obálka je dokonalá, barva se mi taky moc líbí. Abych to měla celé stylové, nechala jsem si k ní udělat i záložku a pořídila jsem si i řetízek, abych byla pořádně trapná, když už teda... Tuhle knihu pročítám postupně a v rámci recenzí se tady asi neobjeví žádný příběh známé dvojce Sherlocka a Watsona, možná později vymyslím jiný způsob, jak sem Sherlocka nacpat.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)