úterý 4. srpna 2015

Měsíční shrnutí - červenec


Tak opět máme další letní měsíc za sebou (a já se dívám, že na hlavním obrázku ty bílé knihy působí dost přepáleně. Nevadí.) Opět tady pro vás mám menší shrnutí minulého měsíce.

Červenec
Koupeno 11 knih
Přečteno (skoro) 6 knih

No skóre je lepší než minule. Ještě vylepšit skóre se články a jsem spokojená. Tak si pojďme ty knihy představit.


Hned první dvě knihy v červenci byly od Kinga. Obě dvě jsou z bazaru. Na kvalitu si nelze stěžovat. Knihy jsou v top stavu. Beznaděj má boží obálku. 


Ty oči... 


Omlouvám se, že tahle fotka je trochu rozmazaná. Tyhle dvě knihy byly snad nejrychleji nakoupené knihy v životě. V knihkupectví měly za 10 minut zavírat, já tam přišla s tím, že chci knihu, ale nevěděla jsem jakou. Nakonec vyhrála Druhá stříbrná kniha snů a Kukuřičný město, na které jsem zvědavá. Myslím, že to bude taková blbost, až to bude dobré.


Dlouho jsem nečetla žádný kontroverzní životopis, naposledy to byl životopis Marilyna Mansona, který doporučuji všem, nejsem žádný velký fanda Jacksona, ale určité věci mě zajímají a kniha je z bazaru ani ne za stovku. 


Jelikož má mamka tento měsíc narozeniny, tak jsem ji chtěla na netu objednat knihu a přece by byla blbost objednat jen jednu, ne? Veru mi doporučila Píseň krve a najednou byla objednávka za hodně peněz, jelikož jsem přihazovala a přihazovala. 


No kdo by odolal novému vydání knihy 451 stupňů Fahrenheita? Já teda nikoli.


Když už Veru pořádá ten Fantasy maraton, tak jsem do košíku přidala i sérii Lhář, po které už jsem dlouho pokukovala, jen mě odrazuje, že první díl (i druhý?) jsou povídky. Ale zase Loki... Jsem na sérii zvědavá.

S koupenými knihami jsem spokojená a jaké bylo mé skóre knih přečtených?

John Green - Papírová města (288 stran)
Mons Kallentoft - Letní smrt (432 stran)
Jennifer E. Smith - Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled (220 stran)
Jo Nesbø - Červenka (578 stran)
Rick Riordan - Prokletí titánů (336 stran)
Darren Shan - Procesí mrtvých (250/350 stran)

Tento měsíc je to dohromady 2 104 stran, což je skoro dvakrát tolik než za červen. Asi si budu brát v práci dovolenou častěji. 

Jaké je vaše červencové skóre? Máte taky takovou radost ze svých nových knih?

9 komentářů:

  1. Lhář bol skvelý. A mne sa práveže viac páčili tie poviedkové, sú úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Tak to se těším, chtěla bych ho přečíst v rámci fantasy maratonu :) Vypadá to dobře... a Loki podle Marvelu je boží

      Vymazat
  2. Kukuricne mesto bych chtela vyzkouset;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem přečetla čtyři knihy a jsem za ně neskutečně hrdá, protože moc rychle nečtu. 6 knih jsem přečetla za měsíc snad jen jednou. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čuměla, že jsem přečetla tolik knih... Moje maximum je taky tak 4 knihy (každý týden jedna). Bylo to hlavně tím, že jsem měla týden dovolenou, tak jsem se snažila číst co nejvíc. Jen za ten týden jsem zvládla tři tenčí knihy. Tento měsíc to tak dobré nebude, i když jsem měla zase kratší dovolenou...

      Vymazat
  4. Lháře rozhodně doporučuji (na druhý díl mám i na blogu recenzi) - zatím jsem četla tedy jen první dva díly, ale je to naprosto boží a povídek se rozhodně neboj. A Píseň krve je boží, přeji hezké čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké kousky :-).
    Moje červencové skóre je pět knih (1783str), to je takový můj standard. Kdybych měla víc volna, tak bych toho asi stihla víc, ale jsem ráda i za tenhle počet :-) Hlavně, že nás to baví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! I za jednu knihu bych byla ráda. Hlavně v těchto vedrech se moc číst nechce.

      Vymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)