neděle 4. září 2016

(dvou)Měsíční shrnutí - červenec, srpen

Ahoj, 
je to děsný, ale neustále nic nestíhám, tak tu máte opět dávku knih za poslední dva měsíce.


Červenec
Koupeno 8 knih
Přečteno 4 knihy


Samozřejmě jako pravé fanynce mi nesměl chybět počin od Stephena Kinga a to soubor povídek Bazar zlých snů. Moc povídky nemusím, ale i tak jsem se do knihy hned po koupení pustila. Některé povídky byly slabší, ale i tak měly tu správnou kingovskou atmosféru. Knihu Řezník jsem si koupila, protože Wonderland mě mile překvapil a autorčin styl mi sednul.


Taky jsem neodolala a řekla si, že dám šanci tolik opěvovanému Deaverovi a jeho knize Sběratelé kostí, která je první ze série s vyšetřovatelem Lincolnem Rhymem. Po přečtení knihy Mráz jsem si hned koupila i Kruh a na Tmu už se těším, ale zatím postupně, první přečtu Kruh. Já, poutník je rozhodně výzva, nejspíš na nějaké dlouhé zimní večery.


Tak jsem si řekla, že fantasy poslední dobou dosti flákám tak jsem si pořídila první tři díly zaklínače. Doufám, že je na mě Veru aspoň trochu pyšná. Poslední přání, Meč osudu a Krev elfů už na mě netrpělivě čekají a já jsem fakt zvědavá.

Tolik k nakoupeným knihám. Začínám si pomalu zvykat na pracovní režim a i přečtené knihy nevypadají špatně.

Chuck Palahniuk - Tvé překrásné já (207-264 stran)
Chuck Palahniuk - Klub rváčů (200 stran)
Stephen King - Bazar zlých snů (472 stran)
George Raymond Richard Martin - Bouře mečů 2 (624 stran)
Bernard Minier - Mráz (100/632 stran)

Za červenec to máme krásných 1453 stran s čím jsem naprosto spokojená. Jen prozradím, že za srpen je to o trošku víc.


Srpen
Koupeno 6 knih
Přečteno 7 knih


Knihu Will Grayson, Will Grayson jsem dostala od Žanetky na narozeniny. Pořád jsem váhala, zda si ji koupit a Žanet nakonec rozhodla za mě. Dr@hý příteli mi připomíná knihu Dobrý proti severáku, tak jsem po ní v jeden zamračený den sáhla a udělala si radost.


Porcelánové panenky mě dost děsí a proto jsem musela mít i novou knihu s názvem Její život v očích panenky. Vlastně ani moc nevím o čem to je, ale ta obálka mě fascinuje, snad bude příběh podobný. Kníže z mlhy, do kterého se mi nechtělo investovat se objevil v Levných knihách za pár korun, tak jsem neváhala ani chvilku a koupila si ho.


Jelikož detektivních sérií (hlavně těch rozečtených) mám opravdu hodně, tak proč si nepořídit další? A protože se mi líbila anotace u druhého dílu Máma, táta, děti, tak jsem si pochopitelně musela koupit i první díl Perníková chaloupka

Je příjemné mít tolik knih, ale je zvláštní, že stále nemám co číst... známe?

Bernard Minier - Mráz (100-632 stran)
George Raymond Richard Martin - Hostina pro vrány 1 (432 stran)
Hugleikur Dagsson - A tohle má být legrační? (180 stran)
Wulf Dorn - Mrazivé ticho (368 stran)
Hugleikur Dagsson - A tomu se mám smát? (170 stran)
Manel Loureiro - Apokalypsa Z: Začátek konce (312 stran)
Lisa Genová - Pořád jsem to já (244 stran)
George Raymond Richard Martin - Hostina pro vrány 2 (40/448)

Za srpen to je krásných 2278 stran, i kdy se jedná i o dva komiksy. Tenhle článek tvořím v práci, tak to raději ukončím. Ze židle už na mě pomrkává druhá část Hostiny pro vrány.

Přeju všem příjemnou neděli :)

2 komentáře:

  1. Zaklínač je veľmi dobra séria,aj keď z jednotkou trochu bojovala ale keď som si už zvykla na autorov štýl tak to už bolo lepšie.Já momentálne čítam 4 diel a je to veľmi zaujímave :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to jsou parádní úlovky. Klidně bych si je dokázala představit ve své vlatní knihovničce. :o)) Ať se líbí. ,o)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)